آبادانپ؛

برخورد جدی با عاملان تیراندازی در سطح شهرستان بندر ماهشهر

با عاملان تیراندازی در سطح بندر ماهشهر برخورد جدی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ قمر فرماندار بندر‌ ماهشهر با اشاره به موضوع تیراندازی‌های اخیر در سطح این شهرستان، گفت: با همکاری دستگاه‌ قضایی و انتظامی با عاملان تیراندازی در شهرستان بندر ماهشهر، برخورد جدی می‌شود.

منصور قمر ، با اشاره به موضوع تیراندازی‌های اخیر در سطح این شهرستان، افزود: هر گونه مورد نگران‌کننده امنیتی در شهرستان وجود داشته باشد، بدون شک به موقع و با دقت رصد می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه شورای تأمین شهرستان به طور جدی در این موضوع ورود کرده و تدابیری برای این امر اندیشیده شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با تأکید بر لزوم رسیدگی جدی به این موضوع، افزود: تا به حال نیز با همکاری و تعامل دستگاه‌ قضایی و انتظامی تلاش شده، افراد متخلف شناسایی و با آنها به طور قاطع برخورد شود.

قمر گفت: دستگاه‌ قضایی نیز در این مورد بیشتر از گذشته برنامه‌های قابل توجهی اتخاذ کرده که برای برخورد جدی با متخلفان در پیش‌رو دارند.

فرماندار شهرستان بندر‌ماهشهر در پایان با اطمینان بخشیدن به شهروندان در مورد حل معضل تیراندازی، افزود: مردم این اطمینان را داشته باشند که دست‌اندرکاران امنیتی شهرستان به طور جدی این قبیل تخلفات را مورد رسیدگی قرار داده و تلاش مضاعفی برای تأمین امنیت شهرستان دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.