مشهد؛

اردوهای جهادی یک دوره خودسازی برای جوانان است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: اردوهای جهادی یک دوره خودسازی برای جوانان محسوب می‌شود.

اردوهای جهادی یک دوره خودسازی برای جوانان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ باادب در مراسم جهادگران رضوی گفت: اردوهای جهادی در واقع یک دوره خودسازی برای جوانان محسوب می‌شود، چرا که جوان با دل کندن از ظواهر دنیوی و ترک آسایشی که دارد، وارد روستاهای محرومی می‌شود که حتی آب آشامیدنی سالم هم ندارند و در این شرایط سخت به ارائه خدماتی به هموطنان خود می‌پردازد.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه اردوهای جهادی، افزود: قرارگاه اردوهای جهادی با محوریت استان خراسان رضوی تشکیل می‌شود و قرار است در همه شهرستان‌ها نیز یک قرارگاه ایجاد شود که این اقدام در جلب مشارکت‌های مردمی برای نقش‌آفرینی در اردوهای جهادی تاثیر به سزایی دارد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: این قرارگاه با مشارکت آستان قدس رضوی، بسیج دانشجویی خراسان رضوی و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان شکل گرفته است.
باادب با اشاره به تعامل خوبی که آستان قدس رضوی در راستای محرومیت زدایی با بسیج دانشجویی در زمینه برگزاری اردوهای جهادی دارد، گفت: امیدوار هستیم در ذیل عنایت‌های خاص حضرت رضا(ع) و حمایت‌های معنوی آستان قدس رضوی در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره جامعه گام برداریم و در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع محرومیت و شکوفایی هرچه بیشتر روستاها باشیم.
وی این اقدام جوانان را تلاشی جهادی و خداپسندانه دانست و افزود: اگر این روحیه در همه جوانان گسترش پیدا کند باعث ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.