اصفهان؛

گروه هنری عکس بافران برای کودکان بی سرپرست جشن گرفتند

گروه هنری عکس بافران برای کودکان بی سرپرست مرکز کودکان بی سرپرست آیت الله نایینی جشن گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،در گوشه ای از شهرستان نایین، گروه هنری عکس بافران جشنی با هدف اهدای لبخند به كودكان بی سرپرست برگزار کردند تا عده ای برای این کودکان بی سرپرست شب  شادی را به خاطر بگذارند و کودکان بی سرپرست مرکز آیت الله نایینی این بار هدف هنرمندان خیر بافرانی بود ، هنرمندانی در آغاز فصل زمستان ،به سراغ  شاد کردن کودکان بی سرپرست رفتند.
در این مراسم حجت الاسلام حبیبی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی از خصلت های دوست داشتن کودکان که پیامبر اکرم (ص) توصیه کرده بود اشاره و گفت : پیامبر خدا (ص) به خاطر پنج خصلت کودکان را دوست داشت وما هم خوب است این صفات را از بچه‌ها یاد بگیریم.
وی اولین خصلت را «کینه ای نبودن کودکان » بیان کرد و گفت : بچه‌ها با هم دعوا می‌کنند، اما کینه ندارند بچه‌ها با هم دعوا می‌کنند، اما کینه ندارند وقتی هم که دعوایی بین آنها صورت می گیرد ،  یک ساعت دیگر زود آشتی می کنند حالا بزرگترها که در حال دعوا هستند پس از جر وبحث و قهر یک سال بعد آشتی می کنند.
حجت الاسلام حبیبی از دیگر خصلت های پیامبر (ص) ، زیاد گریه کردن چشمان گريان كليد بهشت است يعنی گريه از خوف خدا را در زندگی زياد كنيم ، خاک بازی کردن يعنی تكبر و نخوت و خودپسندی در آن ها نيست ، چیزی برای فردا ذخیره نکردن چون آرزوی دور و دراز و طمع طولانی ندارند و اینکه کودکان سازنده هستند  ولی زود خراب می کنند و دل بسته و وابسته به امور دنيوی نيستند برشمرد.
شایان ذکر است  این جشن با هدف ارتقای وضعیت روحی  کودکان  توسط  گروه هنری عکس بافران برگزار شد.
 اجرای زنده موسیقی کلاسیک و سنتی، اجرای مسابقات طنز ، گریم و نقاشی صورت کودکان  توسط خانم هنرمند مریم عرب بافرانی ، هدیه های نقدی و غیر نقدی به کودکان از دیگر برنامه های این جشن بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.