نوراللهی:امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا ببخشند/برانکو از خدمت سربازی ام اطلاع داشت

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تمام توان خود را برای موفقیت پرسپولیس صرف کردم و امیدوارم هواداران مرا ببخشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبنگاران جوان، احمد نوراللهی بعد از برد تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی خوبی را انجام بدهیم و یک برد پرگل به دست بیاوریم. این برد پرگل را تقدیم به هواداران می‌کنیم و از سید جلال حسینی تشکر می‌کنم که امروز برای من سنگ تمام گذاشت. از تماشاگران خوب پرسپولیس، کادر فنی و شخص برانکو تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه وی را بی‌غیرت خطاب کردند،‌ بیان کرد: در این باره نظری ندارم. تمام توان خود را برای موفقیت پرسپولیس صرف کردم و امیدوارم هواداران من را ببخشند اگر نتوانستم انتظارات آنها را برآورده کنم. 

بازیکن پرسپولیس گفت: همه مردها باید به خدمت سربازی بروند و من هم از این موضوع مستثنا نیستم به هر حال این یک قانون است که باید تابعش باشم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه حرف پایانی اش با هواداران چیست، تصریح کرد: نمی‌دانم چه حرفی بزنم، از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و روزی روی سکوها این تیم را تشویق می‌کردم. 

وی درباره اینکه دلش برای بازیکنان تنگ نمی‌شود، بیان کرد: در هر صورت آنها دوستان من هستند و کاری جز تشکر از دست من برنمی‌آید. 

نوراللهی درباره تیم آینده‌اش گفت:من در تیم تراکتورسازی تبریز باید خدمت کنم و کارهایم صورت گرفته است. 

بازیکن پرسپولیس در پایان درباره اینکه مسئولان باشگاه مدعی شدند که وی همه چیز را دیر به آنها اعلام کرده است،‌خاطر نشان کرد:من این موضوع را چند ماه پیش با برانکو مطرح کردم و این موضوع را می‌توانید از برانکو سوال کنید. به هر حال از وی تشکر می کنم چرا که نکات زیادی را به من یاد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار