واکنش عجیب هواداران پرسپولیس به جدایی دو بازیکن + فیلم

هواداران پرسپولیس به سرباز شدن دو بازیکن کلیدی شان واکنش جالبی نشان دادند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواداران پرسپولیس به سرباز شدن دو بازیکن کلیدی شان واکنش جالبی نشان دادند،به گزارش کاپ،در حالیکه باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور احمد نوراللهی و امید عالیشاه در تراکتورسازی واکنش های تندی نشان داده،هواداران این تیم امروز به شکل متفاوتی نسبت به این موضوع موضع گرفتند.طرفداران پرسپولیس که در دیدار با سیاه جامگان به شدت احمد نوراللهی را تشویق کردند،در جریان این مسابقه به شکل هماهنگ احترام نظامی دادند تا به این شکل خود را سرباز پرسپولیس نشان بدهند،موضوع حضور دو بازیکن پرسپولیس در تراکتورسازی،بازتاب های زیادی داشته است،این دو تیم که در طول نیم فصل اول لیگ برتر،رقابتی شانه به شانه داشتند به طور حتم در دور برگشت مسابقات هم نبرد نزدیکی خواهند داشت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۵
چرا یه تیم مثل تراکتور میتونه از بازیکن سرباز استفاده کنه ولی پیروزی نه؟؟؟ مگه جفتشون دولتی نیستند ؟؟؟ مگه تراکتور تیم نظامیه ؟؟؟ چرا بازیکن یه تیم که براش زحمت کشیده شده باید برا سریازی بره به تیم حریف؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ دی ۱۳۹۵
این کارو نمی کردین چیکار میکردین ها تراکتور مقدسه فهمیدین مقدس.اگه خیلی ناراحتین پماد سوختگی عالیه 125هم که درخدمت شما دوستاران سوختگی هستند...هه....هه
آخرین اخبار