نوروزبیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت «سلام بمبئی» ریسک بالایی داشت/ همچنان با ترس اکران می‌کنیم

جواد نوروز بیگی به علت موفقیت فیلم قربان محمد پور و بالا بودن ریسک ساخت آن اشاره کرد.

ساختجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در خصوص علت موفقیت «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اساسی‌ترین علت موفقیت «سلام بمبئی» این است که فرد را به سمت سینماها نمی‌کشاند؛ بلکه خانواده‌ها را برای دیدن به سالن‌ها می‌آورد و این موضوع از بازخوردهای مخاطبان نتیجه‌گیری شد.

وی افزود: از سویی قصه این فیلم به نحوی است که هر کسی به نحوی با بخش‌هایی از آن درگیر می‌شود و قصه‌ای گرم، عاشقانه و خانوادگی دارد.

وی ادامه داد: البته نباید از وجود صنعت سینمای هند در موفقیت این فیلم گذشت. به نحوی هفتاد درصد موفقیت «سلام بمبئی» مرتبط به این موضوع است؛ و گرنه همین جا آن را می‌ساختیم.

این تهیه‌کننده اذعان داشت: سختی کار جایی بود که به عنوان کاری مشترک در اولین همکاری باید مناسبات فرهنگی دو کشور در آن رعایت می‌شد و این رضایتمندی کار را دشوار می کرد.

تهیه‌کننده «ماحی» اضافه کرد: البته ساخت این فیلم با ریسک بالایی انجام شد. چنانچه تا همین لحظه هم در کش و قوس پایین آمدن آن هستیم.

نوروز بیگی در پاسخ به این سوال که آیا می توان «سلام بمبئی» را خود سینما برشمرد، گفت: این فیلم یک بخشی از سینماست نه همه سینما. البته از لحاظ حرفه ای باید گفت همه کارها از جلو و پشت دوربین طبق برنامه و طبق اصل صنعت سینما پیش رفت.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.