منصوریان "میرود" یا "میبرندش"؟/چالش بزرگ استقلال در اختلاف سلیقه ها

بحث ماندن و رفتن علی منصوریان سر مربی استقلال این روز ها به مهم ترین موضوع در میان هواداران این تیم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به شکست های اخیر تیم فوتبال استقلال با هدایت منصوریان و البته حذف این تیم در رقابت های جام حذفی به همین دلیل زمزمه های رفتن علی منصور از میان آبی پوشان به گوش رسید .

البته قهر رحمتی و منصوریان نیز به رفتن منصوریان از نیمکت استقلال تا حدودی دامن زد و همه بر این باورند که شاید هر لحظه این موضوع قطعی شود. در هر صورت باید منتظر ماند تا دید در نهایت سرنوشت این سرمربی به کجا ختم می شود .

طی روز های اخیر برخی از مسئولان باشگاه استقلال به این فکر افتادند که برای تقویت تیم از مربی های دیگری بهره ببرند و به نوعی پس از بازی مقابل سپاهان تصمیمات لازم را برای کنار گذاشتن منصوریان در نظر بگیرند . البته درباره برکناری منصوریان هنوز تصمیم جدی از سوی مسئولان باشگاه لحاظ نشده اما به هر حال نگرانی مسئولان بابت تیم باعث شده تا آنها برای ادامه مسابقات لیگ و حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به فکر انتخاب مربی جدید باشند .

این طور هم که شواهد نشان می داد مسئولان در نظر داشتند در صورت باخت یا برد تیم در بازی مقابل سپاهان با تشکیل جلسه هیئت مدیره تصمیماتی را لحاظ کنند که با ورود وزیر ورزش و جوانان به نوعی این امر به تعویق افتاد و با توجه به صحبت های افتخاری مدیر عامل باشگاه در تمرین روز گذشته قرار است طبق گفته های وزیر ورزش و جوانان ،به منصوریان فرصت داده شود تا وی برنامه های خود را د راستای شکوفایی و سربلندی تیم استقلال اجرایی کند .اما بهتر است بدانیم که برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با این نظر موافق نیستند و فرصت دوباره را درست نمی دانند .

البته بهتر است بدانیم برخی از مدیران استقلال با توجه به نتایح اخیر نمی خواهند هدایت نیمکت استقلال همچنان بر عهده منصوریان باشد. با این حساب باید دید وزیر ورزش و جوانان چه تصمیماتی را برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت چرا که باشگاه استقلال در حال حاضر با کمبود عضو هیئت مدیره مواجه است و تصمیم گیری درباره نیمکت این تیم تا حدودی با مشکل مواجه است .اما این طور که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده باید به منصوریان فرصت دوباره داده شود.

ناگفته نماند که در جلسه هیئت مدیره استقلال که طی هفته برگزار شد معینی یکی از اعضا با ناراحتی جلسه را ترک کرد چرا که وی معتقد بود جریمه در این شرایط استقلال را از بحران خارج می کند که مدیر عامل باشگاه با این نظر مخالف بود و در نهایت کار به جایی کشید که این عضو استعفای خود را اعلام کرد و از طرفی در این جلسه از زمانی عضو دیگر هیئت مدیره خواسته شد تا انتقادات خود را درباره نتیجه گیری بازی های استقلال کم و به نوعی در رسانه ها این حرف ها منعکس پیدا نکند که در نهایت زمانی تصمیم می گیرد خود را تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر ممنوع المصاحبه کند و پس از بازی با سپاهان حرف های نا گفته خود را بیان کند .

با این تفاسیر منصوریان برای ادامه فعالیت خود در استقلال راه سختی را در پیش خواهد داشت چرا که تصمیم هر لحظه مدیران استقلال می تواند شرایط جدایی را برای او فراهم کند مگر اینکه طبق گفته وزیر ورزش و جوانان مدیران با فرصت اجازه دهند منصوریان با قدرت به کارش ادامه دهد .

در این میان هم برخی مدیران در نظر داشتند که از مربیان خارجی برای هدایت آبی ها استفاده کنند و نام برخی از این مربیان هم در رسانه ها منتشر شد اما مدیر عامل باشگاه با این موضوع مخالفت و به نوعی این مساله را تکذیب کرد اما طبق شنیده ها این اسامی مطرح بود و حال شاید مدیر عامل قصد داشت با توجه به بازی فردا روحیه استقلالی ها را تضعیف نکند تا آنها با قدرت به کار خود ادامه دهند .

جلسه امروز وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیئت مدیره تا حدودی می توند وضعیت این باشگاه و البته این تیم را مشخص کند .باید منتظر ماند و دید وزیر ورزش و جوانان با ورود به باشگاه استقلال چه قدم هایی را برای بهبودی هر چه بیشتر این باشگاه بر خواهد داشت و اینکه خروجی این جلسه تا چه حد جایگاه منصوریان را در استقلال محکم تر می کند .

رضا رجبی مربی سابق تیم فوتبال استقلال در این باره اظهار داشت:من پیش آز آغاز فصل تمام حرف هایم را مطرح کردم و با توجه به جمع بندی ای که رسیدم آمدن منصوریان را صلاح خودش نمی دانستم و در حال حاضر حرف من نیز ثابت شد .

وی ادامه داد:زمانی که به صورت کارشناسانه موضوعی را بررسی نمی کنیم و وقت لازم را در اختیار قرار نمی دهیم باید تاوان دهیم .البته باید بگویم دو بحث در تمام دنیا وجود دارد. یکی به این صورت است که زمانی یک فرد خودش احساس می کند نمی تواند دیگر ادامه بدهد و شرایط بیرونی این اجازه را به او نمی دهد اما از سویی دیگر عوامل بیرون از جمله هیئت مدیره و غیره به این نتیجه می رسند که دیگر مربی برای تیم کار ساز نیست و اما مربی با خود خواهی به کار خود ادامه می دهد .

مربی سابق تیم فوتبال استقلال عنوان کرد :اینکه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده منصوریان به کارش ادامه دهد نا درست است چرا که وزیر ورزش و جوانان اشراف کامل به این مساله ندارد .با این شرایط یک بازیکن دیگر برای مربی خودش تره هم خورد نمی کند .با این حساب نباید به صورت اجبار از مربی خواست تا بماند و باید با تشکیل جلسه وضع را مشخص کنند .

رجبی افزود:باید هر چه زودتر مدیران استقلال برای نیمکت استقلال تصمیم بگیرند چرا که این تو بمیری ها از آن تو بمیری ها نیست .مشکل تنها منصوریان نیست و همه نیمکت استقلال هم مشکل دارند و این افراد انتخاب های خود منصوریان بودند و حالا باید منصوریان پای آنها بایستد .

وی بیان کرد :من اگر خودم در این شرایط بودم استعفا می دادم و دست هیئت مدیره را باز می گذاشتم .در حال حاضر ما بین پیشکسوتان چند گانگی وجود دارد و وضعیت آکادمی درست نیست و از طرفی یک لیدر بینی سرپرست تیم جوانان را می شکند و بعد از آن سو برای آن لیدر جشن تولد می گیرند و کیک به صورت او می مالند . واقعا با این کار ها سنگ روی سنگ بند نمی شود و اصلا معلوم نیست چه خبر است !

مربی سابق استقلال در پایان خاطر نشان کرد:اوضاع خیلی خراب تر از این حرف هاست که ما می گوییم و همه دیدند وقتی زمانی عضو هیئت مدیره حرف حساب زد چه هجمه ای بر علیه اش درست کردند .بهتر است اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل فعلی کنار بروند و نفرات جدید به باشگاه بیایند .اصلا بهتر است از بالا تا پایین این باشگاه با تغییر مواجه شود .در نهایت می توانم بگویم من اگر سرمربی استقلال بودم بعد از بازی با نفت می رفتم چرا که در حال حاضر همه چیز منت وار می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار