ایرانشهر

دستگیری عامل انتشار توهین, تهمت و نشر اکاذیب در فضای مجازی

فرمانده انتظامی ايرانشهر از دستگیری عامل انتشار اکاذيب دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل انتشار توهین, تهمت و نشر اکاذیب در فضای مجازی
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، سرهنگ دوستعلی جليليان فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر گفت: به دنبال شکايت يک اداره دولتی مبنی بر اينکه شخصی ناشناس در شبکه موبايلی واتس آپ اقدام به انتشار مطالبی کذب بر عليه اين مقام مسئول مبنی بر سوء استفاده از امکانات دولتی از طريق نامشروع، تهمت و توهين به قصد ايجاد جو روانی منفی در ذهن شهروندان، می نمايد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی هاي تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان مبارزه با جرايم سايبری متهم مورد نظر شناسايی و به پليس فتای شهرستان احضار شد. اين مقام مسئول تصريح کرد: فرد مورد نظر پس از اينکه با شواهد و قراين و مستندات محکم کارآگاهان پليس فتا مواجه شد، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر با اشاره به اينکه متهم دارای سابقه کيفری در خصوص نشر اکاذيب، توهين و تهمت بوده خاطر نشان کرد:پليس فتا همواره بارصد دقيق هرگونه موارد غيرقانونی و خلاف مقررات در فضای مجازی، اجازه هيچ گونه قانون شکنی و قانون گريزی را به متخلفان در فضای مجازی نمی دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار