اصفهان؛

تسهیلات ویژه ای برای خرید موتورسیکلت های برقی پیش بینی شود

نایب رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: موتور هاي برقي جايگزين خوبي برای موتور هاي بنزيني است اما بايد تسهيلات مناسبي هم براي خريد انها به مردم ارائه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،احمد شريعتي  در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به پويش مردمي دوچرخه سواري گفت: اين پويش به دليل آلودگي هوا تشكيل شده است كه اميد است نتيجه خوبي از آن حاصل شود.
وي ادامه داد: موتورسیکلت هاي شارژي مي تواند جايگزين خوبي به جاي موتور هاي بنزيني باشد از اين رو لازم است كه تسهيلات مناسبي نيز براي آن در نظر گرفته شود تا مردم از آن استقبال كنند.
نایب رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان ادامه داد: دوچرخه هايي كه در ايستگاه هاي دوچرخه سطح شهر وجود دارد، فرسوده هستند و لازم است براي ترغيب مردم به استفاده از اين وسايل دوچرخه ها تعويض شوند.
شريعتي بيان کرد: اين دوچرخه ها قابل استفاده نيستند و لازم است كه معاونت حمل و نقل و ترافيك به اين موضوع توجه كند.
وي افزود: با توجه به اينكه معاونت حمل و نقل مدعي است كه بودجه اي در اين خصوص ديده نشده است، لازم است كه در بودجه سال آينده به اين موضوع توجه شود.
نایب رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در قسمتي ديگر از سخنان خود گفت: بهسازي، نوسازي و زيباسازي هاي ورودي شهر موضوع مهمي است كه تاكنون به این مهم توجهي نشده است.
شريعتي، افزود: با توجه به در پيش رو بودن سال نو هنوز اقدامي در اين راستا صورت گرفته نشده اين در حالي است كه ورودي هاي شهر با توجه به ورود مسافران نوروزي بايد زيباسازي شوند.
وي همچنين با اشاره به اينكه قرار بود شهرداري هاي مناطق نسبت به فعال كردن معاونت ترافيك در منطقه خود اقدام كنند گفت: متاسفانه شهرداري هاي مناطق شايسته سالاري را در جذب افراد قيد نكرده اند و افرادي كه استخدام شده اند از تخصص كافي برخوردار نيستند، تا جايي كه حتي يك نفر از آنان رشته درسي اش ترافيك نیست.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار