عباسی: سعی می کنم علی عسگری را متقاعد به ماندن کنم/ عملکرد سیاه جامگان در نیم فصل اول رویایی بود

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: وضعیت حمیدرضا علی عسگری برای نیم فصل دوم مشخص نیست اما تلاش می کنم تا او را متقاعد به ماندن در تیم کنم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی خانزاده از این تیم بیان کرد: طبق قراری که با او گذاشته بودیم نیم فصل از جمع ما جدا می شود و به تیم دیگری می پیوندد اما وضعیت حمیدرضا علی عسگری هنوز مشخص نیست اما تمام تلاشم را می کنم تا او را متقاعد به ماندن در تیم سیاه جامگان کنم.

وی درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در این فصل گفت: عملکرد تیم سیاه جامگان نسبت به فصل گذشته بهتر بوده است، زیرا در لیگ پانزدهم تا نیم فصل اول موفق به کسب 9 امتیاز شده بودیم این در حالی است که طبق اهداف از پیش تعیین شده تیم ما تاکنون 14 امتیاز را بدست آورده است، پس می توان نتیجه گرفت که عملکرد تیم ما در لیگ شانزدهم رویایی بوده است.

عباسی درباره اینکه در پایان لیگ تیم سیاه جامگان چه رتبه ای را کسب می کند،گفت: ما به دنبال این هستیم که با کمترین تنش به کار خود ادامه دهیم و همانطور که پیش از آغاز بازی ها هم اعلام کردیم، می خواهیم با تقویت تیم به کار خود ادامه دهیم تا بتوانیم یکی از 10 تیم برتر لیگ برتر شناخته شویم.

مدیرعامل سیاه جامگان در خصوص انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد:  البته پیش از این هم تمام مسئولیت تیم بر عهده خداداد عزیزی بود اما همان طور که وی گفت می تواند به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه دهد، البته بعد از بازی، وی در تهران ماند تا در برنامه تلویزیونی شرکت کند، انشاله فردا جلسه ای را با حضور وی برگزار می کنیم تا در این باره یک تصمیم عاقلانه برای موفقیت تیم در ادامه فصل اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن به این تیم در نیم فصل دوم اضافه می شوند،عنوان کرد: تیم ما تاکنون با علی جلیلی،حسین کیانی و سالار افراسیابی برای نیم فصل دوم به توافق رسیده است قصد داریم سه بازیکن دیگر را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم تا با اضافه شدن این نفرات مشکلات مان را در نیم فصل دوم برطرف کنیم.

عباسی در پایان درمورد اینکه چه زمانی مبالغ بازیکنان پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: حدود ۲۵درصد از قرارداد تمامی بازیکنان را پرداخت کردیم و سعی داریم پیش از آغاز نیم فصل دوم بخش دیگری از مبالغ بازیکنان را به حساب آنان واریز کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.