روایت تصویری از مهمترین اتفاقات نیم فصل نخست شیاطین سرخ

این گزارش تمام اتفاقات مهمی که برای منچستر یونایتد در نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس افتاده است را تشریح می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانتیم منچستر یونایتد در فصل 17-2016 یکی از پرتماشاچی ترین تیم های جهان شده است. با آمدن مورینیو و سپس خرید پل پوگبا با قیمتی باور نکردنی و زلاتان ابراهیموویچ ، شیاطین سرخ در مرکز توجه قرار گرفته اند. اما این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در رتبه ششم جدول قرار گرفته است.

در این گزارش نیم فصل شیاطین سرخ را در 10 عکس مشاهده می کنید : 

اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

1 . قهرمانی جام خیریه انگلیس : شیاطین سرخ پیش از شروع لیگ برترانگلیس به قهرمانی در جام خیریه این کشور دست یافتند. یاران مورینیو پیش از شروع فصل با گل های خسه لینگارد و زلاتان ابراهیموویچ مقابل لستر سیتی به برتری رسیدند. این دیدار هواداران شیاطین سرخ را به ادامه فصل امیدوار کرد.


اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

2. باستین شواین اشتایگر و مورگن اشنایدرلین : با اینکه شواینی تجربه بسیار بالایی دارد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آلمان در فصل های اخیر شناخته می شود، خوزه مورینیو به او اعتقادی نداشت و این بازیکن را برای تمرین به تیم پایه شیاطین سرخ فرستاد. اشنایدرلین نیز همانند شواینی در تیم مورینیو جایی نداشته و این 2 بازیکن در نقل و انتقالات پیش رو قصد ترک شیاطین سرخ را دارند.


اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

3. منچستر یونایتد و برنلی : در این دیدار شیاطین سرخ به زیبایی بازی کردند. آنها 72 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و 38 توپ به سمت دروازه برنلی روانه کردند که 11 تای آنها داخل چارچوب بود. این مسابقه با وجود عملکرد بسیار خوب یاران مورینیو با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

4. خوزه مورینیو و چلسی : این مربی پرتغالی دسامبر سال گذاشته از چلسی اخراج شد و این بار به عنوان سرمربی منچستر یونایتد به استمفور بریج بازگشت. البته بازگشت مورینیو برای وی کابوس وار بود و شیاطین سرخ با نتیجه 4 بر 0 مغلوب چلسی کونته شدند. 


اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

5. مصدومیت اریک بیلی و کریس اسمالینگ : خرید تابستانی مورینیو یعنی اریک بیلی با مصدومیت شدیدی مواجه شد که هنوز هم آمادگی لازم را به دست نیاورده است. کریس اسمالینگ مدافع وسط منچستر یونایتد نیز دچار مصدومیت شدیدی شد و مورینیو را به دردسر انداخت.

اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

6. فیل جونز و مارکوس روخو : هیچ کس فکر نمی کرد که این دو بازیکن در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گیرند اما با مصدومیتی که برای اسمالینگ و بیلی رخ داد، جونز و روخو به مدافعان اصلی منچستر یونایتد تبدیل شدند.این 2 بازیکن با عملکرد خوبشان باعث شدند که یاران مورینیو در دیدار با وست بروم کلین شیت کنند.


اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

7. اشتباه مرگبار فلاینی مقابل اورتون :  مارونه فلاینی بازیکن محبوب هواداران شیاطین سرخ نیست و بازی های خوبی را از خودش به نمایش نگذاشته است. در دیدار منچستر یونایتد و اورتون، فلاینی در دقایق پایانی به زمین مسابقه آمد تا به شیاطین سرخ و در حفظ نتیجه 1 بر 0 کمک کند، اما این بازیکن مرتکب خطای پنالتی شد و در نهایت با اشتباه فلاینی بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.



اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

8. زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا : خرید های بزرگ مورینیو در فصل جاری فراز و نشیب های زیادی داشته اند. زلاتان این فصل را بسیار خوب آغاز کرد اما سپس افت داشت و در هفته های اخیر دوباره به روزهای اوجش بازگشته است. پوگبا نیز نتوانسته لیاقتش را برای دریافت 89 میلیون پوند نشان دهد اما به یکی از تعویض های طلایی مورینیو تبدیل شده است. 

اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

9. ابراهیموویچ ، ماشین گلزنی شیاطین سرخ :‌ زلاتان در هفته های اخیر به بازیکنی رویایی تبدیل شده و در این فصل برای شیاطین سرخ 16 گل به ثمر رسانده است.  وی در هفته های اخیر فوق العاده ظاهر شده و به مهره اصلی خوزه مورینیو در ترکیب سرخ پوشان تبدیل شده است.

اتفاقات مهم نیم فصل شیاطین سرخ در 10 عکس

10. وین رونی : پیش از شروع فصل، مورینیو بیان کرد که قصد دارد از رونی در خط میانی استفاده کند، اما با گذر زمان وی به خط حمله منتقل شده است. رونی فروغ زیادی نداشته و تنها 2 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. وین رونی با پیشنهاد 700 هزار پوند در هفته از لیگ چین رو به رو شده و شاید منچستر یونایتد را ترک کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار