مقدمات حضور عالیشاه و نورالهی در تراکتور فراهم شد

ذوالفقاری: تمهیداتی برای حضور تماشاگران در فولادشهر فراهم می‌شود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اقدامات لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر فراهم می‌کنیم.

ذوالفقاری: تمهیداتی برای حضور تماشاگران در فولادشهر فراهم می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ایوب ذوالفقاری درباره قرعه‌کشی جام حذفی اظهار کرد: به هر حال ما باید برای بازی با ذوب‌آهن به اصفهان برویم اما تمام تلاش خود را برای برد این بازی می‌کنیم.

وی درباره تقسیم تماشاگران در بازی جام حذفی گفت: این موضوع طبیعی است چرا که بازی جام حذفی به صورت حذفی برگزار می‌شود و ما تمهیدات لازم را برای حضور تماشاگران در فولادشهر فراهم می‌کنیم.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی گفت: نورالهی و عالیشاه اقدامات لازم برای گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی انجام دادند و از فصل دوم در تیم ما بازی می‌کنند.

ذوالفقاری درباره وضعیت سروش رفیعی تصریح کرد: در حال حاضر این بازیکن در اردوی تیم به سر می‌برد و تا بازی جام حذفی در کنار ما خواهد بود. همچنین مسئولان باشگاه تمام سعی و تلاش خود را برای توافق با سروش رفیعی می‌کنند تا این بازیکن در ادامه لیگ هم همراه تیم تراکتورسازی باشد.

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده بازی جام حذفی است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار