رشت؛

تجمع هواداران سپیدرود در رشت

جمعی از هواداران باشگاه سپیدرود رشت امروز مقابل شورای اسلامی این شهر تجمع کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛حدود 40 نفراز هواداران سپیدرود رشت که تیم مورد علاقه شان هفته گذشته قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور شد امروز با تجمع مقابل ساختمان شورای اسلامی این شهر ، تعیین تکلیف وضعیت خرید امتیاز باشگاه را خواستار شدند.

این هواداران پلاکاردهایی در دست دارند که در آن خطاب به شورای اسلامی شهر رشت نوشته شده است حمایت از سپیدرود ، حمایت از مردم است - آری شورای شهر رشت به خرید سپیدرود انتظار ماست.

این در حالیست که نشست شورای اسلامی شهر رشت در حال برگزاریست.

بحث واگذاری تیم فوتبال سپید رود رشت به شورای اسلامی و شهرداری رشت از چند ماه پیش مطرح شد.

چند روز پیش همه بازیکنان تیم سپیدرود رشت با صدور بیانیه و ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اعلام کردند که اگر این باشگاه در اختیار مالکان قبلی قرار گیرد از این تیم جدا خواهند شد.

آخرین نشست شورای اسلامی شهر رشت برای واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود به شهرداری3 هفته پیش به دلیل مشخص نبودن رقم بدهی های این تیم و شکایت مالکان قبلی به تعویق افتاد .

درحالیکه همه تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان جدید برای تقویت خود هستند، مالکیت سپیدرود رشت همچنان بلاتکلیف است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با 34 امتیاز و با 4 امتیاز اختلاف با تیم دوم ، در مکان نخست جدول رده بندی لیگ فوتبال آزادگان قرار دارد  .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.