زنجان؛

نجات یک قلاده شغال آسیب دیده توسط دوستدار محیط زیست

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت:یک قلاده شغال که به سبب برخورد خودرو مصدوم شده بود توسط دوستدارمحیط زیست زنجانی از مرگ نجات یافت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  قرچه لو رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: قاسمی یکی از کارکنان اجرایی توزیع برق زنجان  شب گذشته در حین ماموریت در کنار جاده شهرک صنعتی  متوجه حضور یک قلاده  شغال شده که بر اثر برخورد با خودروهای عبوری قادر به حرکت نبوده است.   
قرچه لو افزود: این حیوان آسیب دیده پس از انجام اقدامات درمانی اولیه شرایط خوبی داشته وپس از  بهبود کامل در زیستگاه اصلی خود رها سازی خواهد شد.
 وی ضمن تشکر از این دوستدار محیط زیست  افزود: به پاس این اقدام ارزشمند در آینده نزدیک در یکی از برنامه ها ی زیست محیطی از این دوستدار محیط زیست تقدیر خواهد شد.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد:این دوستدار محیط زیست مراتب را به محیط بانان منطقه اعلام ومامورین یگان حفاظت بلافاصله به محل اعزام ونسبت به انتقال شغال مصدوم به اداره کل نمودند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسولی
۰۰:۴۷ ۰۷ دی ۱۳۹۵
احسنت به این مامورشریف زنجانی،ان شاا... روزی همه ی هم میهنانمان نسبت به زندگی تمامی این مخلوقات بی زبان و مظلوم مسئولیت پذیر شوند