تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر حضور فعال مدیران در مدیریت حوادث

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور فعال مدیران استان در عرصه مدیریت حوادث گفت: حضور مدیران در خط مقدم حوادث رمز موفقیت و مهم‌ترین عامل مدیریت بحران است.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر حضور فعال مدیران در مدیریت حوادثبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده امروز در آیین تجلیل از امدادگران نمونه آذربایجان شرقی افزود : مدیران تا زمانی که در سخت‌ترین شرایط در دل حادثه حضور پیدا نکنند نمی‌توانند نیروها و امکانات تحت امر خود را مدیریت کند، چرا که بدون حضور در محل حادثه نمی‌توان ابعاد و وسعت فاجعه را درک کرد.
جبارزاده افزود: تمامی مدیران باید در مورد حوادث اطلاعات کافی داشته باشند و همه امکانات در اختیار خود را در راستای مدیریت آنها برای هدفی مشخص بسیج کنند.
وی خدمت به مردم در موقع بروز حوادث را سعادتی کم نظیر خواند و گفت: امدادگری از جمله کارهایی است که خداوند عنایت ویژه‌ای به آن دارد، چرا که امدادگران از خدمت به مردم در سخت‌ترین شرایط دریغ نمی‌کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه اخیر قطار تبریز- مشهد گفت: با این که مسوولیتی در این حادثه متوجه استان ما نبود، اما حضور به موقع مدیرکل مدیریت بحران و سایر مدیران استان در صحنه و مدیریت این حادثه موجب شد تا طی دو روز پیکرهای اکثر جان‌باختگان شناسایی و به خاک سپرده شود، کاری که در ابتدای امر به نظر می‌رسید که به چند هفته کار نیاز داشته باشد.
جبارزاده تجلیل از امدادگران را ترویج فرهنگ پسندیده تلاش برای نجات جان انسان‌ها عنوان کرد و گفت: وجود همدلی و همراهی در بین امداد گران مو جب گره‌گشایی از مشکلات و حوادث است که باید این امر مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: امدادگران ما با وجود محدودیت‌های مالی، بدون چشمداشت و با تمام علاقه به کار خدمت به مردم مشغولند و جز خداوند کسی نمی‌تواند پاسخگوی فعالیت‌های این عزیزان باشد.
در این مراسم که به مناسبت 5 دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد از امدادگران و عوامل عملیاتی نمونه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان شرقی تجلیل شد. 
انتهای پیام/خ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار