سمنان;

تزریق 3200میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی استان

تاکنون 3200 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به٦٠١ واحد صنعتی وکشاورزی استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در چهل و چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ، با بیان این خبر گفت : از ٤٦٠ میلیاردتومان تعهد تسهیلات رونق تولید در استان سمنان ، تاکنون ٣٢٠ میلیاردتومان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر انعکاس مطلوب و درست گزارشات کارگروه رفع موانع تولید استان اضافه کرد : مدیران بانکها و دستگاه های اجرایی استان باید خدمات ارایه شده را به درستی و با آمار درست و به جا منعکس کنند تا سهم وجایگاه استان سمنان دربین دیگر استان های کشور محفوظ بماند وپایمال نشود .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از ٦٠١ واحدتولیدی وصنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید تازمان حاضر، ١٣٨ واحدمربوط به حوزه صنعت ومعدن و ٤٦٣ واحدمربوط به حوزه کشاورزی است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با بیان اینکه در این نشست مشکلات شش واحد تولیدی استان بررسی می شود اظهار داشت: تا نشست چهل وسوم کارگروه ، مشکل ٢٨٤ شرکت استان سمنان مطرح شده است که در جهت رفع موانع پیش رو 695 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی ادامه داد: از 695 مصوبه قبلی کارگروه ، 297 مصوبه اجرایی شده است که 43 درصد مصوبات را شامل می شود و 52 درصد در دست اقدام و پنج درصد اقدام نشده است.

بهروز اسودی درباره موضوع مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ،گفت : ٤٨ درصد مصوبات درباره اموربانکی وتسهیلات ، ١٧ درصدمسایل زیربنایی ، ١٣ درصد مربوط به امور مالیاتی و ٩ درصد مسایل حق بیمه تامین اجتماعی و بقیه درباره مسایل مختلف دیگر بوده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار