بمناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی مراسمی در کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم که با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، آیت ا... قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی دیگر از مدیران ستادی و دستگاههای استانی در محل سالن اجتماعات کلیسای ننه مریم ارومیه برگزار شد، حسن خانی فرماندار ارومیه پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی را بمناسبت میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی قرائت کرد.

صفرزاده معاون استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی گفت: اقوام و اديان و اقلیت های دینی مختلف سال هاي سال در اين استان در كنار مسلمانان زيسته اند و همواره در کنار هم برای دفاع و صیانت از خاک کشور جانفشانی کرده اند.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس هموطنان مسیحی نیز همراه با رزمندگان برای دفاع از وطن به جبهه ها رفتند و در این راه شهدای زیادی را نیز تقدیم راه انقلاب نمودند.

آیت ا.. قریشی یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس خبرگان رهبری هم ضمن تبریک سال جدید میلادی و با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در قرآن کریم در سوره مریم به تولد حضرت مسیح و دین حضرت عیسی و کتاب آن اشاره شده است و همه پیروان دین مسیحیت در کشور ایران با احترام در کنار مسلمانان با دوستی ومودت زندگی می کنند.

سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همدلی و دوستی اقوام مختلف استان را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: توسعه اقتصادی جز با مشارکت همگانی و برقراری امنیت میسر نخواهد شد و این مودت در بین اقوام مختلف استان برقرار است.

کشیش عزیزیان کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه هم در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو میلادی و آرزوی صلح همه مردم جهان گفت: با وجود اینکه در کشور های دیگر بخاطر سلطه گری و زورگویی زندگی انسانها مختل شده است، ولی در کشور ایران بخاطر وجود و اقتدار رهبری، صلح در کشور ما ساری و جاری است و این باعث پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.