جلسه تخصصی هیات بسکتبال سردشت برگزارشد

جلسه تخصصی هیات بسکتبال باحضور رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت در سالن جلسات اداره برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛کمال بیدخ رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت ضمن خوش آمدگویی اعضا و پیشکسوتان هیات گفت : هیات های ورزشی با مدیریت خوب و حمایت اداره ورزش و جوانان می توانند بال توانمند امور ورزش اداره باشند که هدف از تشکیل جلسه فوق نیز بررسی راه های انسجام امورات هیات و تشکیل ساختار توانمند مدیریت مورد حمایت اداره می باشد.
وی ادامه داد که ورزش سردشت باتوجه به زیرساخت های موجود می طلبد مدیریت اقتضای داشته باشد و به فراخور اقتضای زمان امورات ورزشی باهمکاری روسای هیات های ورزشی شهرستان برنامه ریزی و اجرا خواهدشد.
درادامه بیدخ وجود روسای هیات همانند اسماعیلی ثانی را موهبتی بزرگ برای ورزش شهرستان دانستند که می طلبد ورزش از ظرفیت های موجودشهرستان حداکثر بهره برداری راببرد.
عباس اسماعیل ثانی ریاست شبکه بهداشت و درمان و رئیس هیات بسکتبال شهرستان سردشت گفت : جوحاکم بر هیات بسکتبال سردشت بیشتر بر مبنای رفاقت وهمفکری مجموعه ورزشکاران پایه گذاری گردیده است که این ناشی از منش پهلوانانه ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی می باشد.
وی در ادامه تاکید داشتند که با حمایت اداره ورزش و جوانان و جلسات تخصصی آتی که در دستور کارهیات بسکتبال خواهد بود ، از تمام ظرفیت های موجود جهت بهبود رشته ورزشی بسکتبال شهرستان گام برداشته شود تا شاهد تیمی باشیم که علاوه برمنش پهلوانی نتایج درخشانی را برای شهرستان به ارمغان بیاورد.
درپایان سایر اعضا و پشکسوتان نکته نظرات خود را ارائه دادند و قرارشد دیگر مسایل هیات بسکتبال در جلسات آتی مطرح و برنامه ریزی گردد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.