هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده 1 - 1 ذوب آهن/سبقت سبزپوشان اصفهانی از پیکان

تیم فوتبال پدیده مشهد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که در نهایت این دیدار با تساوی یک به بر یک به پایان رسید.

پدیده 0 - 0 ذوب آهنبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال پدیده مشهد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت.

ورزشگاه:

ثامن مشهد


داور

محمدرضا فغانی


ترکب پدیده:

شهاب گردان،رضا ناصحی،محمد حسین مرادمند،عبداله حسینی،مرتضی منصوری،محسن یوسفی،معین عباسیان،کریم احمدی،میلاد کمندانی،رضا حقیقی و یونس شاکری.
سرمربی: محمدرضا مهاجری


ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فرد، مهدی مهدی پور،احسان پهلوان،مرتضی تبریزی، محمد رضا حسینی، جری بن سون و مهدی رجب زاده.
سرمربی: مجتبی حسینی


گل:

در دقیقه 55 پاس بلند بازیکنان ذوب آهن به محوطه جریمه و اشتباه منصوری در پر کردن آفساید بنگستون را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن موفق شد با یک ضربه سر از بالای سر شهاب گردان که برای گرفتن توپ به جلو آمده بود، گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

در دقیقه 70 مهدی منصوری در حالی که قصد ارسال توپ از سمت چپ خط دفاعی تیم ذوب آهن را داشت به صورت اتفاقی توپ به سمت دروازه رفت و با اشتباه رشید مظاهری که بیش از حد معمول جلو آمده بود، دروازه ذوب آهن باز شد تا بازی به تساوی کشیده شود.


دقیقه حساس:

دقیقه 13: ارسال کرنر بازیکنان تیم تیم پدیده با ضربه ناصحی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه22: ضربه محکم و فنی جری بنگستون از پشت محوطه جریمه با واکنش شهاب گردان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 33: روی یک ارسال بازیکنان تیم پدیده با خروج اشتباه رشید مظاهری در موقعیت گلزنی  قرار گرفتند که خود این دروازه بان در دو نوبت توپ را در اختیار گرفت و مانع از گلزنی محسن یوسفی شد.

دقیقه 77: کار خوب تیمی بازیکنان ذوب آهن مرتضی تبریزی را در موقعیت گلزنی و تک به تک با گلز پدیده قرار داد که ضربه این بازیکن با واکنش شهاب گردان روبرو شد.

دقیقه 79: ارسال ناصحی از سمت راست تیم ذوب اهن با ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: بلافاصله پس از موقعیتی که شاکری از دست داد، باز هم این بازیکن در موقعیتی مشابه با سر به توپ ضربه زد که این توپ هم راه به جایی نبرد.

دقیقه 90: محمدرضا عباسی پس از یک حرکت پا به توپ و  ورود به محوطه جریمه با ضربه محکم توپ را با فاصله والبته محکم به بالای دروازه شهاب گردان زد.





انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار