مشهد؛

دستگیری سارق حرفه ای منازل شمال شهر مشهد با 24 فقره سرقت

پلیس آگاهی شمال شهر مشهد با دستگیری سارق حرفه ای منازل در محدوده خیابان های گاز، مسلم و ایثارگران پرده از 24 فقره سرقت برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت منزل در محدوده خیابان گاز شهر مشهد تیمی از اداره مبارزه با سرقت پایگاه شمال پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سردار"بهمن امیری مقدم" افزود: کارآگاهان پلیس در ابتدا مالباخته را به پلیس آگاهی دعوت که در بررسی اظهاراتش مشخص شد سارق در نبود صاحبخانه در اوایل شب با تخریب قفل در ورودی آپارتمان وارد منزل شده حدود 40 میلیون ریال از وسایل با ارزش منزل را سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در ادامه با بررسی دقیق آثار بجامانده از سارق و استفاده از شیوه های نوین پلیسی به فردی جوان به نام امید مظنون و پس جمع آوری ادله کافی و هماهنگی قضائی با همکاری تیمی از اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده طی چند مرحله بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس به 24 فقره سرقت از منازل در محدوده خیابان های گاز، ایثارگران و مسلم و فروش اموال مسروقه به فردی به نام تقی اعتراف کرد.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات فرد مالخر دستگیر و در بازرسی مخفیگاهش یك دستگاه تلویزیون ال سی دی 46 اینچ، یك دستگاه دوچرخه، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، یك دستگاه ماشین شارژی ، یك عدد تار و ...كشف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و برابر احكام صادره قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.