خطر بیخ گوش مدارس کشور / سقف اکثر مدارس ایمن نیست

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان به اعتبار ۳ میلیارد دلاری بهسازی مدارس رأی مثبت می‌دهند، گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده هستند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب اعتبار 3 میلیارد دلاری در کمیسیون تلفیق مجلس، اظهار داشت: حتما و 100 درصد به اعتبار 3 میلیارد دلاری برای استانداردسازی مدارس رأی مثبت می‌دهیم.
 
وی افزود: در گذشته نیز مجلس یک بار، اعتبار 4 میلیارد دلاری را برای بهسازی مدارس فرسوده مصوب کرد و بسیاری از مدارس فرسوده کشور بازسازی شد و به واقع معجزه در کشور رخ داد که این روند ادامه می‌یابد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سلیمی با بیان اینکه آن کار به نوعی متوقف شد و ادامه دار نبود، خاطرنشان کرد: در همان سال‌ها دولت‌های مختلف از 4 میلیارد دلار، 2.5 میلیارد دلار آن را پرداخت کردند و این روند نیمه کاره ماند و اعتقاد داریم این کار باید ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: در حال حاضر 30 درصد مدارس کشور فرسوده هستند، زیرا سقف مدارس لرزان است و اگر این مصوبه اجرایی شود، بسیاری از مدارس در شهرهای کوچک و بزرگ بهسازی می‌شوند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معاونت عمرانی وزارت آموزش و پرورش در موضوع تصویب اعتبار 3 میلیارد دلاری نقشی مثبت داشت.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار