ساری،

دستگیری سارقان برنج در ساری

دو متهم به سرقت برنج و لوازم منزل در ساری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عبدالله رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت از منزل یکی از شهروندان در ساری و سرقت مقادیر زیادی برنج و وسایل منزل به ارزش 100 میلیون ریال، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با تشکیل تیم ویژه با بررسی صحنه سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های لازم موفق شدند، فردی به نام«ب ـ ف» را به اتهام سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مأموران در بازرسی از منزل متهم مقادیری اموال مسروقه کشف کردن. افزود:متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، حدود ساعت 21 به همراه دوستم در داخل ماشین در حال استعمال مواد مخدر، متوجه خالی بودن منزل و عدم حضور مالباخته شدیم و تصمیم به سرقت از این منزل گرفتیم.

وی گفت: متهمان با دستبرد به این منزل 18 کیسه برنج را به همراه وسایل منزل به ارزش 100 میلیون ریال سرقت کردند و اموال مسروقه را به دو مالخر فروختند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: دیگر متهمان این پرونده در دو عملیات جداگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.