قمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم با حضور در 9 دی از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند/ اجازه نمی‌دهیم نظام سلطه لطمه‌ای به ما بزند

عضو فراکسیون امید گفت:  مردم با حضور خود در روز 9 دی از انقلاب، ولایت و ارزشهای نظام دفاع کردند و اجازه دخالت به دست نشانده های سلطه را ندادند.

مردم با حضور در 9 دی از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند/ اجازه نمی‌دهیم نظام سلطه لطمه‌ای به ما بزندمحمد قمی عضو فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره فرارسیدن سالروز 9 دی و علت اهمیت این روز گفت: حضور مردم همیشه چه قبل و چه بعد از انقلاب در همه صحنه‌ها دفاع از قرآن و ولایت بوده است و در روز 9 دی نیز مردم برای دفاع از همین اررزشها به خیابان ها آمدند. 

وی افزود: شعار مردم قبل از پیروزی انقلاب استقلال،‌ آزادی، جمهوری اسلامی بود و هم اکنون نیز برای استقرار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و با حمایت‌های خود عشقشان را به اسلام و قرآن نشان می‌دهند.

نماینده مردم پاکدشت تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین حوزه‌های حضور مردم در صحنه‌های پس از انقلاب، جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس بود، اگر مردم در آن دوران چه در جبهه‌ها و چه در پشت جبهه حاضر نبودند، موفقیتی در کار نبود.

عضو فراکسیون امید حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، قدس، نماز جمعه و انتخابات را نشان حمایت همه جانبه آنان دانست و ادامه داد:  مردم با حضور خود در روز 9 دی از انقلاب و ارزشهای نظام دفاع کردند و اجازه ندادند عوامل ضد‌انقلاب و دست نشانده‌های دولت های سلطه به امنیت داخل کشور و ارزشهای انقلاب لطمه وارد کنند.

قمی با اشاره به اینکه هر امتی امام و رهبری دارد که بر اساس رهنمودهای آن عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات امام خمینی (ره) که "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی وارد نشود" ملت ایران نیز پیرو رهبر و ولایت فقیه خود هستند و این پیوند خود را در تمامی صحنه‌ها نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار