همدان؛

تحصیل 370 دانشجوی شاهد و ایثارگر در علوم پزشکی همدان

رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه از تحصیل 370 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید جواد موسوی‌بهار در همایش سالیانه دانشجویان و دستیاران معظم شاهد و ایثارگر هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دانشگاه دانست و گفت: این مراسم گرامیداشت از سال 72 در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود و در 23 سال گذشته این مراسم تداوم داشته است.

وی اظهار کرد: امروزه مفتخریم که یادگار ایثارگران و جانبازان در این مراسم حضور دارند و در کلاس درس و دانشگاه ادامه‌دهنده راه شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگر دانشگاه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروزه یادآوری خاطرات شهدا با توجه به تقدیم شهدای مدافع حرم، نمود بیشتری یافته است.

وی با بیان اینکه امسال در نحوه گزینش دانشجویان تغییراتی ایجاد شده است ابراز امیدواری کرد که شاهد افزایش تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه باشیم.

دکتر موسوی‌بهار با بیان اینکه تعداد 370 دانشجو با سهمیه ایثارگری در دانشگاه حضور دارند، اظهار کرد: امسال 47 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر حائز رتبه برتر شدند که از این تعداد 40 نفر معدل بالای 17 داشتند.

وی در پایان به کسب مقام اول در امتحان جامع علوم پایه اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که تعداد دانشجویان معدل برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه افزایش یابد.

اجرای برنامه تواشیح توسط گروه نورالمهدی، پخش کلیپ مدافعان حرم، اجرای میان برنامه طنز و تجلیل از دانشجویان و دستیاران صاحب مقام در عرصه آموزشی، پژوهشی، ورزشی و فرهنگی ز دیگر بخشهای این مراسم بود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.