ایلام؛

جمع آوری آمار دقیق ورزشکاران سازمان یافته کاراته

با راه اندازی سامانه الکترونیکی فدراسیون، آمار دقیق تعداد ورزشکاران سازمان یافته و مربیان این رشته در کشور جمع آوری خواهد شد.

جمع آوری آمار دقیق ورزشکاران سازمان یافته کاراتهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: نماینده استان های مختلف کشور برای ثبت اطلاعات و کار با این سامانه آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای تمامی ورزشکاران و مربیان رشته کاراته نیز کارت هوشمند الکترونیکی صادر می شود.

افسانه باقری اظهارکرد: سامانه الکترونیکی بر روی سایت رسمی فدراسیون به آدرس www.ikf.ir به منظور صدور کد الکترونیکی راه اندازی شده و طبق اعلام فدراسیون از این پس هرگونه فعالیت اعضای خانواده کاراته شامل شرکت در رویدادهای داخلی و برون مرزی، کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری، صدور احکام و دان منوط به ارائه کد عضویت الکترونیکی است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته بیان کرد: یک نفر کارشناس مدیریت و برنامه ریزی ورزش به عنوان مشاور بانوان در فدراسیون انتخاب شده و تلاش می شود انتخاب اعضای تیم های بانوان و همچنین مربیان بر اساس شاخص های علمی و استانداردهای موجود انجام شود تا در کاراته زنان به موفقیت برسیم.

وی افزود: پتانسیل خوبی در کشور در رشته کاراته وجود دارد اما نباید تنها به این ظرفیت ها اکتفا شود بلکه باید برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 و دیگر عرصه های جهانی برنامه ریزی مدون و استعدادیابی در دستور کار قرار گیرد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.