آخرین وضعیت نقل و انتقالات سپاهان

فصل نقل و انتقالات هنوز به طور رسمی شروع نشده است اما لیست ورودی و خروجی سپاهان افشا شد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زردپوشان اصفهانی در نیم فصل اول لیگ شانزدهم فوتبال نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند و با کسب 22 امتیاز و حضور در جایگاه هشتم به تعطیلات لیگ برتر رفتند. 

سپاهانی ها برای حضور مقتدرانه در ادامه لیگ شانزدهم فوتبال قصد دارند با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را پوشش بدهند.آنها اعلام کردند که لیست ورودی و خروجی خود را بعد از برگزاری بازی جام حذفی مقابل نفت تهران رسانه ای می کنند اما اسامی بازیکنان مدنظر ویسی زودتر از موعد مقرر مشخص شدند. 

شنیده ها حاکی از آن است که پدرو هنریکه مهاجم برزیلی، میر جوان، هلیچی و روشندل در لیست خروجی سپاهان قرار دارند. همچنین طیبی، بیت سعید، زهیوی، حسن زاده و علی کریمی بازیکنان مدنظر ویسی برای نیم فصل دوم هستند. 

پیری مدیر رسانه ای سپاهان درباره این مطلب گفت: ویسی لیست ورودی و خروجی بازیکنان را به باشگاه ارائه کرده است اما به علت اینکه تمرکز تیم معطوف به بازی جام حذفی برابر نفت تهران باشد ، اسامی روز شنبه اعلام می کنیم تا مشکلی پیش نیاید. 

وی درباره وضعیت شجاع خلیل زاده تصریح کرد: این بازیکن تا پایان فصل شانزدهم با تیم سپاهان قرارداد دارد. همچنین ویسی مخالف جدایی این بازیکن است و تاکنون هم باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای جذب این بازیکن نداده است. 

پیری درباره پیشنهاد یک تیم خارجی به عارف غلامی گفت:یک تیم خارجی برای به خدمت گرفتن غلامی پیشنهاد داده است اما ویسی هنوز با جدایی این بازیکن موافقت نکرده است. به هر حال وضعیت این بازیکن هم شنبه هفته آینده مشخص می شود. 

مدیر رسانه ای سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: ما منتظر  هستیم تا بازی جام حذفی مقابل نفت تهران به پایان برسد تا فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر ویسی شروع کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار