مشهد؛

دستورات ویژه مظفری به دادستان مشهد

در پی انتشار نامه نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران ؛رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستورات ویژه ای خطاب به دادستان مشهد صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مجموعه قضایی استان از ابتدای طرح مباحث شرکت پدیده شاندیز با حساسیت و دقت فراوان و با هدف محافظت از حقوق سهامداران و همچنین رعایت حقوق دولتی تمامی تلاش خود را در چارچوب قانون به کار بست.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: بحمدالله در این زمینه اقدامات خوبی در جهت حفظ حقوق سهامداران به انجام رسید و از ورود خسارتهای بیشتر به اموال سهامداران پیشگیری به عمل آمد که در غیر اینصورت امروز این پرونده ابعاد بسیار وسیع تری می داشت.
او با اشاره به نامه اخیر دکتر دهقان نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران که حاوی مسائل و بیان کننده نگرانی هایی می باشد؛ ضمن تقدیر از پیگیری های انجام شده گفت: دستورات اکیدی خطاب به دادستان محترم عمومی و انقلاب مشهد در خصوص پیگیری ویژه مسائل مطروحه صادر شده و از وی خواسته شده تا از طریق برگزاری جلسه فوق العاده ستاد تدبیر استان نگرانی های مطرح شده و مسائل مورد بحث را از طریق انجام کار کارشناسی، بررسی و نسبت به رفع و توجیه اطراف مسئله اقدام نمایند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: در ماجرای پرونده پدیده، دادستانی با شجاعت در چارچوب قانون و با هدف حفظ منافع عمومی اقدام نمود و امیدواریم این تلاشها به نتیجه مطلوب نهایی برسد.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری همچنین با اشاره به اقدامات ستاد تدبیر استان خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات انجام شده برای حل مشکلات مسئله پدیده در چارچوب این ستاد انجام شده و انشاء الله دستگاه قضایی با تمام توان در راستای استیفای توأماً حقوق عمومی و خصوصی پای کار خواهد بود.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار