آبادان؛

آغاز طرح تزریق واکسن سرخک در مدارس ماهشهر

طرح تزریق واکسن سرخک به همت شبکه بهداشت و درمان در مدارس بندر ماهشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبادی رئیس آموزش و پرورش بندر‌ ماهشهر گفت: در روز چهارم دی‌ماه مسؤولان شبکه بهداشت طی نامه رسمی موضوع را به اداره آموزش و پرورش اعلام کردند و اداره آموزش و پرورش نیز با توجه به حساسیت موضوع نسبت به اطلاع‌رسانی به مدیران مدارس اقدام کرده است.

عبدالواحد عبادی  افزود: درخواست شده است که مدیران با ماموران شبکه بهداشت همکاری لازم را انجام دهند و درصورت مشاهده موارد مشکوک نیز به شبکه بهداشت اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه طبق نامه رسمی شبکه بهداشت در شهرک بعثت و شهرک طالقانی موارد مشکوک مشاهده شده است، گفت: از دیروز طرح تزریق واکسن سرخک به همت شبکه بهداشت در مدارس این دو منطقه آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش بندرماهشهر افزود: بر اساس گفته ریاست شبکه بهداشت از امروز به صورت گسترده در مدارس متوسطه اول انجام و پس از آن دانش آموزان مدارس ابتدایی واکسینه خواهند شد.

عبادی گفت: در واقع اقدام به موقع و سریع شبکه بهداشت و ورود سریع نگرانی ما را رفع کرد و شبکه بهداشت اطمینان داده است که کلیه مدارس را در اسرع وقت زیر پوشش قرار خواهد داد.

رئیس آموزش و پرورش بندر ماهشهر در پایان پس از قدردانی از اقدام به موقع شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر نسبت به تزریق واکسن سرخک، بیان کرد: آموزش و پرورش ماهشهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شبکه بهداشت تا اتمام طرح اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.