ایرانشهر؛

کلنگ زنی ساختمان اداری مدیریت غذا و داروی ایرانشهر

کلنگ ساختمان اداری مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،کلنگ ساختمان اداری مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان به زمین زده شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این پروژه با گستره بیش از هزار متر مربع زیربنا تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دکتر رسول دیناروند افزود: برای احداث ساختمان اداری مدیریت غذا و داروی ایرانشهر که دارای آزمایشگاه نیز است افزون بر 15 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت همچنین از دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان یکی از دانشکده های نوپا و پویا نام برد که 6 شهرستان را با جمعیت بیش از 700 هزار نفر زیرپوشش دارد.

دکتر دیناروند با بیان اینکه این دانشکده با توجه به گستردگی مساحت زیرپوشش آن مورد توجه شخص وزیر و وزارت بهداشت است، افزود: گستره فعالیت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر نسبت به برخی از استانها به لحاظ وسعت و جمعیت بیشتر است.

وی گفت: وزارت بهداشت در چهارچوب طرح تحول نظام سلامت، خدمات خوبی در کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته انجام داده که رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار