عباسی:

معضل اصلی پاروزنان روئینگ امکانات اندک است

مربی تیم ملی روئینگ نوجوانان قایقرانی گفت: نداشتن امکانات یکی از معضلات تیم روئینگ نوجوانان است به این همین دلیل در اردو بعدی ریزش خواهیم داشت.

 سولماز عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به برنامه ریزی که از سوی فدراسیون قایقرانی انجام شده است. مقرر شد در ماه 10 روز اردو متمرکز در دریاچه آزادی داشته باشیم .اردو تدارکاتی پیشین از 15 تا 25 آذرماه برگزار شد و پاروزنان به استانهای خودشان رفتند.
 
وی افزود:نبود امکانات برای رشته روئینگ در استانها یکی از مشکلاتی است که همه با آن در گیر هستند زیرا هیات استانها فاقد تجهیزات کافی برای تمرین هستند. اگر بتوانیم با برنامه ریزی پیش برویم مشکلات به منظور تمرین روزانه پاروزنان برطرف خواهد شد.زیرا ما در خود تهران و دریاچه آزادی امکانات اندکی داریم.
 
عباسی در ادامه بیان کرد:در اردوی تدارکاتی پیش 13 پاروزن به اردو دعوت شدند اما برخی از آنها مبتدی بودند و احتیاج به تجربه بالایی داشتند به این خاطر دراردوی جدید که 15 دی ماه آغاز می شود 10 قایقران را دعوت خواهم کرد زیرا در تهران هم مشکل امکانات و کمبود فضا داریم .
 
وی در خصوص علت بی تجربگی پاروزنان خاطر نشان کرد: نبود قایق،پارو و آب برای تمرینات آبی یکی از معضلات این ورزشکاران در شهرستان هاست  به این خاطر بنده به مربیان این پاروزنان تاکید می کنم که در استانها با توجه به امکانات موجود روی تمرینات هوازی،ارگومتر و بدنسازی تکیه کنند و در مدتی که به اردو تهران می آیند تمرینات پاروکشی را دنبال می کنیم.
 
عباسی درخصوص اینکه چرا تعاملی با استانها صورت نمی گیرد تا پاروزنان بتوانند در استانها تمریناتشان را با امکانت بیشتری انجام دهند، یاد آور شد:پیش از این پیشنهادی به بنده شد که تیم را به قشم برای انجام تمرینات انتقال بدهم اما پس از آن گویا اداره تربیت بدنی آن منطقه نپذیرفته بود و در نتیجه لغو شد. از استانها هم نمیتوانیم توقع داشته باشیم زیرا انتقال پارو و قایق و هزینه اردوها برای آنها هم مقدور نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار