آبادان؛

9 دی روز بصیرت و نشان دهنده نفوذناپذیری ملت ایران

9 دی روز بصیرت و نشان‌دهنده نفوذناپذیری ملت ایران بود و چشم فتنه کور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه رامهرمز گفت: فتنه 88 یکی از عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه‌ها از اول انقلاب تا آن سال بوده است.

حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی افزود: در واقع مانند جنگ احزاب که همه کفر و نفاق پشت‌ به‌ پشت هم دیگر آمده بودند تا کمر دین را بشکنند در سال 88 هم همه کفر و نفاق دست در دست همدیگر نهاده تا در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کنند.

وی گفت: آنها به خیال باطل خودشان می‌خواستند باعث سقوط انقلاب شوند که در این وحدت جبهه کفر از سرویس‌های جاسوسی سیا امریکا، موساد اسراییل، ام ای 6 انگلیس گرفته تا دلارهای ارتجاع منطقه عربستان سعودی تا سلطنت‌طلبان پژاک، منافقین کوردل، بهایی‌ها، وهابی‌ها و تکفیری تا برسد به منافقان داخلی و نفوذی‌ها، انقلابی‌های بریده و پوسیده و کاخ‌نشین و اشرافیت گرد هم جمع شده بودند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز  افزود: آقازاده‌های ویژه خوار و هر کسی که بغض انقلاب و رهبری را به دل داشته با تمام توان برای ضربه زدن به این انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا به صحنه آمدند.

میر علایی گفت: با بصیرت مردم انقلابی و پیوند امت با امامت مسجد ضرار را خراب و چشم فتنه را کور کردند و نشان دادند که نفوذ در صفوف فشرده این ملت رشید و بزرگ به‌سادگی امکان‌پذیر نیست.

وی  افزود: در روز 9 دی دریای بیکران امت، گنداب فتنه را شست‌و‌شو داده و همه خواستار اعدام سران داخلی فتنه بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.