مشهد؛

نمایشگاه کتاب‌ « فتنه88»، در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به مناسبت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با موضوع« فتنه88»، در محل تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در این نمایشگاه بیش از صد عنوان کتاب با محوریت «فتنه 88»، از آثار ارزشمند انتخاب و در معرض نمایش عموم قرارگرفته است.

محمد جواد قوی افزود: گذر از فتنه 88، تدابیر مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات، نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها، تاریخ وقایع انتخابات 88، شاخصه‌های اصول‌گرایی در اندیشه رهبری بخشی از عناوین کتاب‌های به نمایش درآمده با موضوع انتخابات 88 است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در موضوع بصیرت و میثاق امت با ولایت و فتنه88 مجموعه ارزشمندی را گردآوری نموده ، که بخش مهمی از آن در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت، حماسه 9دی، عمق توطئه، رفتارشناسی غرب در فتنه88، نظریه فتنه، کالبد شکافی فرهنگی فتنه 88 و نقش انگلیس در فتنه هزار و سیصد و هشتاد و هشت بخش دیگری از عناوین کتابهای این نمایشگاه می‌باشد.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب‌های چاپی با موضوع« فتنه88»، از تاریخ 9 تا 15 دی‌ماه از ساعت 7.15 تا 19 در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی می باشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار