مشهد؛

حماسه 9 دی روز تجلی عشق به ولایت فقیه

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام گفت : حماسه نهم دی باید برای عبرت آیندگان ماندگار شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکرامی افزود : مردم در 9 دی نشان دادند که ایران اسلامی کوفه نیست که مقام معظم رهبری تنها بماند و هیچگاه اجازه ایجاد جنگ جمل را به خواص بی بصیرت نخواهند داد.

او تاکید کرد : ما تا آخرین قطره خونی که در رگ داریم از انقلاب ، نظام و رهبری دفاع می کنیم و این گونه نخواهد بود که با تحریک کشورهای غربی رهبر خود را تنها گذاشته و این نظام مقدس را زیر سؤال ببریم.

اکرامی ادامه داد : سی و چند سال است که چنین توطئه هایی از بعد از انقلاب تا کنون بسیار داشتیم که هیچ یک به سرانجام نرسیده و نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه به ولایت فقیه که رکن رکین انقلاب اسلامی است همچنان پابرجاست.

رییس شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام خاطرنشان کرد : مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه های نظام حماسه ساز بودند و این حماسه های مردمی قبل از انقلاب نیز وجود داشت و امام خمینی(ره) هم همواره بر مردم تکیه می کردند و امروز نیز مردم همچنان تیکه گاه مقام معظم رهبری خواهند بود.

علی اکرامی یادآور شد :  سران فتنه وفتنه گران با هدف بر آورده کردن اهداف غربی ها  و امریکا دست به اشوب و اغتشاش زدند و می خواستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مشکل رو برو کنند که مردم جلوی فتنه گران ایستادند و جواب محکمی به آنها دادند  .

او اظهار داشت : تدبیر ، آگاهی و شناخت ولی فقیه از ضروریات کشور و یکی از مهمترین نکاتی است که در نهم دی رقم خورد و هماهنگی رهبری و مردم نشان داد همچین فتنه ها را خنثی و کشور ایران همچون سنوات گذشته با وحدت و همدلی در جهان می درخشد و در اوج امنیت بسر می برد.
انتهای پیام// م ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.