همدان؛

تحویل بخشی از تجهیزات بیمارستان جدید نهاوند+ عکس

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تحویل تعدادی از تجهیزات موردنیاز بیمارستان 180 تختخوابی جدید این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مومنعلی دارابی گفت: هم‌زمان با مراحل اتمام ساخت بیمارستان 180 تختخوابی جدید نهاوند، تجهیزات این بیمارستان نیز به نهاوند منتقل می‌شود.

وی افزود: بیمارستان جدید نهاوند از بیمارستان‌های بسیار خوبی است که در صورت تجهیز بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان را حل می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: همان‌طور که مسئولان وعده داده‌اند عملیات احداث این بیمارستان تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد و بعد از تجهیز بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: طی روز گذشته با پیگیری‌هایی که انجام‌شده ، تعدادی از تجهیزات و وسایل این بیمارستان وارد نهاوند و هم‌زمان با تکمیل عملیات عمرانی کار تجهیز نیز انجام می‌شود.

دارابی عنوان کرد: تاکنون 150 تخت بستری بیماران به همراه کمد و لاکر کنار تخت دریافت و به انبار این بیمارستان منتقل‌شده است.

وی بیان داشت: تاکنون 3 مرحله از تجهیزات بیمارستان ، 10 تخت ویژه اطفال و 4 دستگاه کوتر جراحی تحویل شهرستان نهاوند شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان گفت:با توجه به نیاز شهرستان یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز برای نصب در بیمارستان ،وارد نهاوند شده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.