ساری،

نقطه عطف قدرت مردمی در حماسه 9 دی

9 دی نقطه عطف قدرت مردمی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه 9 دی نقطه عطف قدرت مردمی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به خیال موهوم خود قصد براندازی داشتند اما نمی دانند صاحب اصلی این کشور مردمی هستند که متوسل به امام زمان(عج) و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند.

نوری افزود: دانشجویان از همان ابتدای ایجاد تنش توسط فریب خوردگان غرب زده، در جبهه روشنگری و مبارزه با فتنه قرار داشتند.

وی گفت: دانشجویان انقلابی از تاثیرگذارترین افراد در حمایت از انقلاب بودند، آن ها از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی تا به الان وفادارترین سربازان مکتب روح الله بودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران افزود: 9 دی نشان داد که مردم هیچگاه از آرمان های انقلاب اسلامی دست برنمی دارند و در مقابل توطئه دشمن می ایستند.

نوری گفت: دشمن از نفوذ و قدرت دانشجویان بسیجی در حمایت از ستون های انقلاب آگاهی داشت و از همان ابتدای آغاز فتنه، دانشجویان بسیجی را مورد حمله قرار داد و از جان آنان نیز برحذر نبود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه دانشجویان در صف اول شهادت جبهه مبارزه با فتنه بودند، افزود: حضور بسیج دانشجویی در جبهه روشنگری و مبارزه با فتنه نشان داد که این قشر جوان و پویا از حامیان اصلی و مدافعان حریم ولایت و قداست جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار