گیلان ؛

آیین های گرامیداشت 9 دی در گیلان

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری از افتخارات ملت بصیر ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رییس شورایعالی کشور امروز در مراسم سالروز گرامی داشت حماسه 9 دی 88 گفت : این روز تاریخی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

مهدی چمران افزود : نهم دی 88 ، روز بلوغ فکری وشخصیتی مردم ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه عوامل فتنه وحامیان خارجی شان با راه اندازی جریان فتنه قصد براندازی نظام را داشته واصل نظام را هدف قرار داده بودند تصریح کرد : مردم ولایی ایران اسلامی در 9 دی و مردم انقلابی گیلان در 8 دی نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

رییس شورای عالی استانهای کشور با اشاره به موقعیت کنونی ایران اسلامی و نقش آن در منطقه افزود : امروزایران اسلامی به الگویی تمام عیار برای ملت های آزاده دنیا وبه ویژه منطقه تبدیل شده است.

رییس شورای شهر تهران درادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب هیچگاه دست از براندازی نظام و تخریب جایگاه کشورمان در دنیا برنخواهند داشت افزود : بصیرت و پیروی محض از ولایت فقیه در وضعیت کنونی ضامن پیروزی ملت ایران مقابل همه زیاده خواهی ها و نیرنگ های دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروزبا وضع تحریم های جدید سعی درضربه زدن به نظام و انقلاب دارند خاطر نشان کرد : اراده الهی همیشه درکنار خواست ملت است ودشمنان هرگز نخواهند توانست در مقابل اراده الهی و خواست ملت پیروز شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان هم با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال این بود که در قالب انقلابی مخملی و رنگی به ارکان نظام ضربه وارد کند، گفت: فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت. , حسن حبیبی صبح امروز در همایش بصیرت, ولایتمداری و روح عاشورایی که در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان برگزار شد اظهار داشت: فتنه 88 در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به‌دنبال این بود که در قالب انقلابی مخملی و رنگی به ارکان نظام ضربه وارد کند، اظهار داشت: در سال 88 نه ماه کشور ما در شورش, ناآرامی و اغتشاش بود و فتنه‌گران کشور را در لبه پرتگاه برده بودند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 88، 285 بار از کلمه فتنه استفاده کردند تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال 88 تا کنون 984 بار از واژه فتنه استفاده کردند.

حبیبی با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از افراد از واژه فتنه به راحتی عبور می‌کنند بیان کرد: دین مداری و ولایتمداری ملت ایران بود که فتنه را با شکست روبه‌رو کرد.

وی با بیان اینکه بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه خرداد 88 بسیاری از افراد مواضع خود را تغییر دادند عنوان کرد: بسیاری از افراد بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری راه درست را انتخاب کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان ملت ایران را ملتی با بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و آگاهی مردم در فتنه 88 نبود معلوم نبود وضعیت کشور چگونه می‌شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.