طرح مس انجرد با پیشرفت فیزیکی 98 درصد در شرف راه اندازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرماندار اهر در جمع صاحبان طرح های تولیدی و سرمایه گذاران شهرستان یکی از مشکلات کارآفرینان را کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی عنوان کرد.
عابدی گفت: انتظار داریم بانک ها با تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی، با اختصاص اعتبارات ویژه مشکلات نقدینگی این طرح های مشکل دار را مرتفع کنند.
وی افزود: طرح مس انجرد با پیشرفت فیزیکی 98 درصد در شرف راه اندازی بوده و یکی از طرح های بزرگ صنعتی استان در زمینه مس می باشد که با راه اندازی آن زمینه اشتغال جمع قابل توجهی از جوانان جویای کار را فراهم می کند.
وی، گفت: متأسفانه به علت برخی مشکلات اجتماعی و اختلافات تملک اراضی محوطه این کارخانه و معادن تحت پوشش، خللی در راه اندازی این مجموعه ایجاده شده که امیدواریم در راستای توسعه منطقه این مشکلات بزودی مرتفع شود تا شاهد افتتاح و اشتغال جوانان جویای کار دراین کارخانه باشیم.
فرماندار اهر، از دیگر توانمندی های منطقه را در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته عنوان کرد و افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی از کارآفرینان این بخش در قالب شرکت های تعاونی و تشکل های گروهی با اعطای تسهیلات کم بهره و در قالب کارگاه های زود بازده حمایت می کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۹:۵۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
ما همون جوانان خاکیم که حق استخدام نداریم روستای زندابادی آقای فرماندار