مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی نتیجه‌بخش نخواهد بود/مقاومت تنها راه نجات استرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مذاکره تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی قطعا نتیجه‌ نخواهد داشت .

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ علاءالدین بروجردی به نقل از خانه ملت با اشاره به قرار مذاکره میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین از زمانی که در کج راهه سازش با رژیم صهیونیستی قرار گرفت و خروجی آن هم قراردادهای متعدد بی نتیجه اسلو، مادرید، کمپ دیوید و غیره شد، همواره ضرر کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز همه انقلابیون فلسطین به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجات، مقاومت دربرابر زیاده خواهی های اسرائیلی ها است تا زمانی که تمام سرزمین های این کشور آزاد شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه مذاکرات پیش روی فلسطین و رژیم صهیونیستی قطعا نتیجه نمی دهد، خاطرنشان کرد: اینکه این مذاکره قرار است در روسیه برگزار شود سیاست های کشورهای طرف مذاکره است و چندان ارتباطی به مسکو ندارد و در نهایت مهم این است که باید مدیریت امور فلسطینی ها در دست خود آنها باشد.

گفتنی است؛ معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرده است محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی آماده دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار