ساری؛

برگزاری نخستین انتخابات CBO استانی

نخستین انتخابات CBO استانی در سالن کنفرانس اداره بهزیستی شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران گفت : هدف اصلی از تشکیل انجمن های غیر دولتی اجتماع محور ، استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های اجتماعی به صورت هماهنگ و متمرکز در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است .

وی با بیان اینکه یکی از رویکرد های اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، اجتماع محور کردن پیشگیری از اعتیاد است افزود : مردم جامعه تاثیر بسزایی در کنترل اعتیاد دارند و باید بر روی این مهم سرمایه گذاری کرد و آموزشهای لازم در جهت پیشگیری از اعتیاد را به آنها داد .

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: مهم ترین آسیب اجتماعی که در عصر کنونی گریبان گیر زندگی بشری شده بحث اعتیاد به مواد مخدر است .

دکتر سید سعید آرام افزود: با تشکیل گروههای اجتماع محور پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توان آموزشهای لازم برای پیشگیری از اعتیاد را به مردم داد .

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یک مقوله بهم پیوسته است گفت : همه مراکز دولتی ، غیردولتی که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند باید هم افزایی داشته باشند و خودشان را جدا از یکدیگر ندانند و خدمات جامعی به مردم ارائه دهند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار