اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم "فوتبال"

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ دسته سوم فوتبال کشور صادر کرد.

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسابقه تیم های کاویان نقده و شهید باقری اسلام آباد برگزار شد و از سوی فرشاد کریمی از تیم شهید باقری اسلام آباد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بعد از پایان بازی رخ داد. وی طبق بتن 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت دو جلسه ای برای سرپرست تیم چهار نصر سیرجان
جواد هنریزی-  سرپرست تیم چهار نصر سیرجان به دلیل تخلفاتش مبنی بر حمله ور شدن به داور و اهانت به وی در پایان مسابقه و  در دیدار برابر صفاهان اصفهان، طبق بند 5 و 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم  و به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است.
جریمه نقدی 20 میلیونی تیم شهدای ساری
مسابقه تیم های شهدای ساری و شمیران در حالی به پایان رسید که از سوی تماشاگران تیم شهدای ساری فحاشی به داور و تیم میهمان رخ داد. تیم شهدای ساری به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و با اعلام کمیته انضباطی تکرار تخلف در مسابقات بعدی، موجب اتخاذ تصمیمات شدید از جمله برگزاری مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر خواهد شد.
محرومیت و جریمه نقدی برای بازیکنان تیم پردیس خرم آباد و کیان زاگرس شهر کرد
مسابقه تیم های تیم پردیس خرم آباد و کیان زاگرس بختیاری شهرکرد انجام شد. امیر حسین محمدی- بازیکن تیم پردیس خرم آباد در حین ترک بازی، نوید نصیری- بازیکنان تیم مقابل را مورد ضرب و شتم قرار داد و موجب مصدومیت وی شد. این بازیکن به شش ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است)
مجید ابوالحسنی- بازیکن تیم کیان زاگرس و مسلم قیاسی بازیکن تیم پردیس خرم آباد که عامل اصلی بی نظمی و بر هم زدن جو مسابقه بودند، هر کدام به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اعلام رای دیدار استقلال جوان خان ببین و آرش ری
مسابقه دو تیم استقلال جوان خان ببین و آرش ری برگزار شد و از سوی محمد مهدی ورنکش- مربی تیم آرش ری تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داور و رفتار غیر مسئولانه  به داور که موجب اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.
محمد حسین حبیب خرکالو- بازیکن تیم آرش ری به دلیل فحاشی مکرر و تهدید داور که منجر به اخراجش شد و تکرار تخلف پس از اخراج، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم آرش ری بخاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری طبق ماده 69 آیین نامه انضباطی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
بهمن جهانگیری- سرپرست تیم آرش ری  به دلیل اهانت و تهدید به نماینده فدراسیون که منجر به اخراجش شد، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتنی است؛ علی حسین اسدی- سرپرست تیم استقلال جوان خان ببین به دلیل رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.
همچنین دانیال پیل تن- بازیکن تیم استقلال جوان خان ببین و امیر حسین نعمتی از تیم آرش ری به خاطر برخورد زننده با یکدیگر از سوی داور اخراج شدند. هر دو بازیکن به تذکر کتبی محکوم هستند.
محرومیت و جریمه نقدی باری تیم بستنی اعتمادیان قائن
دیدار تیم های فجر رفسنجان و بستنی اعتمادیان قائن در حالی به پایان رسد که از سوی محمدرضا اسدالهی- مسعود مهاجر و مهدی شاهدی - از تیم بستنی اعتمادیان قائن به داور بازی فحاشی کردند. هر کدام از نفرات فوق به مدت سه جلسه از همراهی تیم و هر نفر به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
سیامک عصمتی- بازیکن تیم بستنی اعتمادیان قائن به خاطر حمله ور شدن به داور به قصد ضرب و شتم، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم بستنی اعتمادیان قائن به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به پرداخت 12 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.
 
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار