کرمان؛

افزایش بیمه شده‌های اجباری در کرمان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور نیمی از جمعیت کشور را زیرپوشش خود دارد.

 
افزایش بیمه شده‌های اجباری در کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان علی حسینی گفت: تعداد بیمه شده‌های اجباری کارگاه‌های مشمول تامین اجتماعی استان کرمان سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی و تعهدات آن ماهانه در سطح کشور 5 هزار و 200 میلیارد تومان نقدینگی است که با احتساب سهم درمان پرداخت می‌شود.

حسینی بیان کرد: در استان کرمان ماهانه با احتساب هزینه‌های بخش درمان 140 میلیارد تومان تعهدات قانونی تامین اجتماعی است که پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به یک میلیون و 400 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان کرمان افزود: 430 هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که در 52 هزار کارگاه در سطح استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: سال گذشته چهار درصد افزایش بیمه شده اجباری را در کارگاه‌های مشمول تامین اجتماعی استان کرمان داشتیم که حاصل همدلی وسرمایه‌گذاری‌های انجام شده در سطح استان کرمان است.

حسینی با اشاره به خدمات غیرحضوری که برای بیمه شده‌ها و کارفرمایان فراهم شده است، گفت: با اجرای این خدمات ماهانه از بیش از 30 هزار سفر درون شهری غیرضروری جلوگیری می‌شود. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار