رئیس فدراسیون شنا به وزارت ورزش می رود

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز برای ارائه گزارشی از وضعیت رشته های فدراسیون خود به وزارت ورزش و جوانان می رود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز در جلسه شوررای معاونین وزارت ورزش که ساعت 3 بعد از ظهر با حضور وزیر ورزش برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. 
محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این باره گفت: در شورای معاونین وزارت مباحث کلان وزارت خانه مطرح می شود. یکی از شعارهای وزیر توجه به رشته های پایه و پرمدال است که در همین راستا حضور یکی از فدراسیون های وزشی پایه در دستور کار  جلسه شورا قرار گرفته است. قبل از این قرار بود مسئولان فدراسیون دو و میدانی در جلسه شورای معاونین شرکت کنند که به دلیل تداخل برنامه ها از فدراسیون شنا خواسته شد تا در شورا حضور یابد. 
وی افزود: محسن رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون چالش ها و فرصت های پیش روی رشته های المپیکی  شنا، شیرجه و واترپلو در قالب یک پاور پوینت به مدت 10 تا 15 دقیقه به حاضران ارائه می دهد. 
سمیع زاده درباره احتمال تغییرات مدیریتی در فدراسیون اظهار داشت: تغییرات در مدیریت فدراسیون را تکذیب می کنم. تغییر مدیریت در فدراسیون های ورزشی تابع قوانین و مقرراتی است. اگر بخواهند رئیسی را تغییر دهند از او برنامه نمی خواهند. این جلسه یک جلسه کاملا کارشناسی است که توجه وزیر به رشته های پایه و پرمدال را می رساند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار