قزوین؛

تعطیلی با نشاط در صبح جمعه ی سیما

سیمای مرکز قزوین در برنامه ی صبح جمعه ، تعطیلی با نشاطی را برای مخاطبان رقم می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ، این برنامه با هدف پر کردن روز تعطیل و ایجاد روحیه ی شادی و نشاط در مخاطبان پخش می شود.

وی ،  لباهنگ، ما و مردم یهویی، صبح جمعه ای، نمایش، هرچی دلت میخواد بگو، نماهنگ و پخش موسیقی زنده را از بخشهای مختلف این برنامه بیان کرد .

اکبری افزود : در بخش لباهنگ  برای مخاطبان داخل  استودیو  چند آهنگ پخش می شود که این افراد باید آهنگ های پخش شده را با لب و دهان تقلید کنند و امتیاز آنان هم بوسیله ی مخاطبان به برنامه پیامک خواهد شد .

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : از دیگر بخش های جذاب این برنامه بخش «هرچی دلت میخواد بگو» است که دراین بخش گزارشگر برنامه یک شی ای  را در دست می گیرد و از مردم می خواهد که درباره این شی ء هرچیز که دلشان می خواهد بگویند.

اکبری اضافه کرد : این برنامه سعی شده با تنوع و سرشار از نشاط باشد تا مخاطبان روز تعطیل خود را با نشاط سپری کنند .

وی افزود : همچنین  مخاطبان با پیامک گزارشگران ما را دعوت می کنند تا به منزل آنان بروند و از خانواده ی آنان گزارش تهیه کنند .

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت : عروسک گل عمو و مجری برنامه هم در استودیو مباحث فرهنگی و مسائل اجتماعی را برای مخاطبان در قالب گفتمان مطرح می کنند.

به گفته اکبری ، برنامه ی صبح جمعه به تهیه کنندگی عباس تورج فرد به مدت 75 دقیقه صبح های جمعه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار