کرمانشاه؛

طلب 630 میلیاردی شهرداری از مردم و دولت

شهردار کرمانشاه گفت:شهرداری کرمانشاه از مردم و دوطلب طلبکار است با مبلغی بالغ بر 630 میلیارد تومان.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضایی به وضعیت مطالبات شهرداری کرمانشاه اشاره داشت و افزود: بیش از 300 میلیارد تومان از بخش دولتی طلب داریم.

شهردار کرمانشاه مطالبات شهرداری از مردم را نیز حدود 330 میلیارد تومان برآورد کرد که 210 میلیارد تومان آن در بخش جرائم ساختمانی و 120 میلیارد تومان مربوط به انواع عوارض است.

وی یادآوری کرد: برای مقایسه باید بگویم درآمد سال گذشته شهرداری از این 320 میلیارد تومان کمتر بوده و اگر مردم مطالبات خود را بپردازند بدهی شهرداری به سایر بخش‌ها حل می‌شود.

رضایی ادامه داد: شرایط را برای پرداخت مطالبات مردم تسهیل کردیم اما اگر مردم عوارض و بدهی خود را پرداخت نکنند دیگر حتی نمی‌توانیم خدمات معمول را به آنها ارائه کنیم. برای مثال در حوزه جمع‌آوری زباله مردم اکثر مناطق کرمانشاه سه تا چهار است که پول زباله پرداخت نکرده‌اند و ما هم چون مبنای IT و امکان صدور قبض در این بخش نداریم، با مشکل مواجه شده ایم.

رضایی با بیان اینکه با وجود همه این مشکلات عقب افتادگی حقوق پرسنل و کارگران شهرداری را نداریم، یادآوری کرد: آنچه که گاهی در مورد معوقات کارگران مطرح می‌شود در مورد کاگران شرکت‌هایی است که بعنوان پیمانکار با شهرداری کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: با استفاده از برخی روش‌های مالی توانستیم تمام حقوق پرسنل را پرداخت کنیم، اما این روش ادامه دار نیست و در سال‌های آینده با این وضعیت درآمد با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، طلب ، شهرداری ، مردم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.