دارابی در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تولیدات استان‌ها؛

مراكز برگزیده در اولویت ساماندهی منابع انسانی و امكانات هستند

معاون امور استان های رسانه ملی در نشستی با اعضای شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره تولیدات استان ها از اعطای امتیازات ویژه به مراكز برگزیده در این جشنواره خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر دارابی در این نشست با اعلام اینكه در این دوره از جشنواره مراكز كمتر برخوردار صداوسیما در استان‌ها ، درخشیده و جوایز بیشتری دریافت كرده اند گفت: با توجه به تلاش مراكزی چون چهارمحال و بختیاری در برنامه سازی كه در بیشتر بخش های جشنواره  منتخب شده اند و درخشش مراكز كمتر برخوردار، بنا بر آن شد این مراكز در تخصیص امكانت و اعتبارات و همچنین ساماندهی نیروی انسانی در اولویت قرار گیرند. 

وی با اشاره به آخرین دیدار مدیران ارشد رسانه ملی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأكید ایشان بر بهره‌مندی از استعداد های جوان در استان ها  گفت: در مراكز استانی صداوسیما باید ضمن بهره مندی از تجربه پیشكسوتان از توانمندی و استعداد نیروهای جوان بهره برد لذا دانش آموختگان دانشگاه صداوسیما با توجه به اقبال شهرستان ها به آن و اموزش‌های مرتبطی كه در این زمینه می بینند، بهترین گزینه برای جایگزینی نیروها و بكار گیری این استعداها هستند. دارابی همچنین از تأكید رهبر معظم انقلاب بر تدوین برنامه 5ساله و برنامه‌ریزی هایی با زمانبندی مشخص كه قابل ارزیابی باشند سخن گفت و با اعلام اینكه معاونت استان ها برای تحقق این امر 120 اقدام را در زمینه زیرساخت ها و محتوا طراحی و تدوین كرده است از اعضای شورا خواست تا این معاونت را در تدوین این برنامه یاری و دیدگا هایشان را در این زمینه ارائه دهند.  
 
معاون امور استان ها همچنین از آغاز فعالیت دبیرخانه بیستمین جشنواره تولیدات استان ها خبرداد و گفت: دیدگاه های اعضای شورای سیاستگذاری برای تدوین دستورالعمل‌ها، اولویت‌ها وسیاست ها درنظر گرفته خواهد شد. وی با ابراز تأسف از وقفه ای كه در كار اداره كل آموزش و پژوهش معاونت در سالهای اخیر افتاده گفت: امر آموزش امری زیربنایی است لذا با لطف و نگاه ویژه رئیس سازمان ساختار معاونت استان ها ارتقا خواهدیافت و به تبع ان اموزش و پژوهش نیز در این معاونت ساماندهی خواهد شد. دارابی سپس از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تولیدات استان ها خواست تا در آموزش نیروهای مراكز استانی مشاركت كنند و این معاونت را برای آموزش برنامه سازان و برگزاری كارگاه های آموزشی در این مراكز یاری دهند.
 
اعضای شورای سیاستگذاری نیز در این جلسه دیدگاه هایشان رادرخصوص برگزاری این دوره از جشنواره بیان كردند.از دیدگاه آنان، آموزش و برگزاری كارگاه های اموزشی مهمترین راهبردی بود كه رسانه ملی باید برای بروزتوانمندی های نیروهای مستعد مراكز استانها در پیش گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار