قم؛

جدال صبای قم با تراکتورسازی تبریز برای حفظ صدر جدول

نماینده فوتبال استان قم در نهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدالی سخت و سنگین برای حفظ صدرنشینی خود با تیم تراکتورسازی تبریز خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ در حالی که چهار هفته تا پایان نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران باقی مانده است، جدال برای قهرمانی نیم‌فصل بین صبای قم و تیم‌های دوم تا هشتم جدول رده‌بندی در جریان است اما در این میان صبای قم، تراکتورسازی تبریز، خونه به خونه بابل و فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی بیشترین بخت را برای کسب این عنوان دارند.

در حال حاضر تیم فوتبال امید صبای قم با کسب 16 امتیاز حاصل از پنج پیروزی، یک تساوی و دو باخت، 12 گل زده، هشت گل خورده و تفاضل گل مثبت چهار در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است، ضمن اینکه خونه به خونه بابل که نخستین شکست صبا را در هفته پنجم رقم زد هم اکنون شرایطی مشابه صبا دارد و فقط با یک گل خورده بیشتر و تفاضل گل مثبت سه در مکان دوم جدول صبا را تعقیب می‌کند.

تیم تراکتورسازی تبریز در این رده‌بندی با کسب 15 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی جای دارد، فولاد خوزستان که در هفته هفتم دومین شکست صبای قم در این فصل را رقم زد با کسب 14 امتیاز چهارم است و ملوان بندر انزلی که در هفته هشتم به صبا باخت با 13 امتیاز مکان پنجم جدول را در اختیار دارد.

نفت اهواز که یکی از تیم‌های بازنده مقابل صبای قم در چهار هفته آغازین لیگ امسال است با کسب 12 امتیاز در مکان ششم است، ذوب‌آهن اصفهان که هنوز با صبا دیدار نکرده با 11 امتیاز در رده هفتم جای دارد و مس کرمان که در خانه خود به صبا باخته با 10 امتیاز هشتم است.

تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که در هفته نخست لیگ امسال با دو گل در خانه خود مغلوب صبای قم شد هم اکنون هفت امتیازی و نهم است، مس رفسنجان که در هفته دهم برابر صبای قم قرار خواهد گرفت با 6 امتیاز رده دهم لیگ برتر را در اختیار گرفته است.


در حال حاضر تیم‌های فوتبال صبای قم و خونه به خونه بابل با 12 گل زده قوی‌ترین خط حمله مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هشتم را در اختیار دارند، ضمن اینکه بهترین عملکرد خط دفاعی را نفت اهواز با پنج گل خورده دارد.

پیروزی‌های صبای قم در پنج بازی این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مس کرمان و در بازی‌های خانگی برابر تیم‌های فوتبال نفت اهواز، هفت ستاره ارومیه و ملوان بندر انزلی به دست آمده است.

البته نماینده قم در هفته پنجم به خونه به خونه بابل باخت، در هفته ششم با تیم امید صنعت‌نفت آبادان در شهر قم به تساوی رسید و در هفته هفتم نیز بازی خارج از خانه حساس دیگری را به تیم فولاد خوزستان باخت تا سه هفته متوالی از پیروزی دور بماند اما در بازی خارج از خانه روز هفدهم دی مقابل تراکتورسازی تبریز به دنبال ششمین برد این فصل خواهد بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار