لرستان؛

دستگیری 108 متهم در طرح پاکسازی مناطق آلوده در لرستان

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در چهار شهرستان لرستان با دستگیری 108 متهم ، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ نجفی گفت: طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز سطح خرم آباد همزمان در شهرستان های بروجرد ، کوهدشت ، الیگودرز و دورود ، به مرحله اجرا گذشته شد .

وی افزود : در این طرح ماموران موفق شدند در نقاط از قبل شناسایی شده 13 نفر خرده فروش که در سطح محلات اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی و سننتی می کردند دستگیر و حدود 26 کیلو و 800 گرم مواد مخدر کشف کنند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان با بیان کشف یک آشپزخانه فعال در تولید مواد مخدر صنعتی در شهرستان کوهدشت گفت : در این طرح 36 نفر معتاد متجاهر در سطح محلات دستگیر و 12 خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه 12 نفر سارق در این طرح دستگیر شد ، افزود : طی این عملیات در مجموع 108 متهم و مجرم دستگیر شد .

وی به دستگیری یک باند خودرو اشاره کرد و گفت : اعضای این باند ، خودروهای تصادفی را در سطح شهر سرقت و با شگردهای خاص به فروش رساندند .

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان افزود: دو نفر از این باند دستگیر و شش خودرو از آنان کشف شده است .

سرهنگ نجفی با بیان این که پلیس ، این آمادگی را دارد که نقاط آلوده استان را شناسایی کند ، گفت : این طرح ها به صورت مکرر در سطح نقاط آلوده شهرستان و استان انجام می شود .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.