خالقی فر:وضعیت گسترش فولاد روز به روز بهتر می شود/تمام ورزشکاران از باباجان زاده حمایت کنند

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:وضعیت تیم ما روز به روز بهتر می شود و پایان فصل در رتبه های بالای جدول قرار می گیریم.

خالقی فر: وضعیت گسترش فولاد روز به روز بهتر می شود/ تمام ورزشکاران از باباجان زاده حمایت کنندرضا خالقی فر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلیل حضور خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: عصر امروز برای پیگیری مطالباتم از باشگاه راه آهن تهران به کمیته انضباطی آمدم. البته مدیر برنامه های سابق من در خصوص این پرونده ادعایی دارد که اگر بتواند مطالباتم را از راه آهن بگیرد، پول وی را پرداخت می کنم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:  تیم ما روز به روز وضعیت بهتری پیدا می کند و امیدوارم این روند در نیم فصل دوم تداوم یابد. محمد اوسانی که بازیکن باکیفیتی است امروز به گسترش فولاد آمده و فکر می کنم می تواند به ما کمک کند.

خالقی فر ادامه داد: ناهماهنگی که در ابتدای فصل بین بازیکنان گسترش وجود داشت، سبب شد نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم اما با رسیدن تیم به هماهنگی، آن نتایج ضعیف را جبران کردیم. گسترش این توانایی را دارد که دور برگشت جزء رتبه های بالای جدول لیگ قرار گیرد.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد درمورد مثبت اعلام شدن دوپینگ بشیر باباجان زاده فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان و خداحافظی وی از دنیای کشتی بیان کرد: بشیر از بهترین دوستان من محسوب می شود. وی ورزشکاری نمونه و با اخلاق است و مطمئن باشید ناخواسته گرفتار این معضل شده است. تمام ورزشکاران از مکمل های مجاز استفاده می کنند اما باباجان زاده بدون هیچ اطلاعی از مکمل غیرمجاز استفاده کرده است. امیدوارم وی همچنان روحیه مثال زدنی خود را حفظ کند. البته ورزشکاران و به خصوص هم تیمی های بشیر باید از وی حمایت کنند و اجازه ندهند از پا بیفتد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار