تامین گاز نیروگاه حرارتی تبریز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت : هیچ مشکلی در تامین گاز نیروگاه حرارتی تبریز نداریم.

تامین گاز نیروگاه حرارتی تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ولی الله دینیگفت :  هم اکنون متوسط مصرف روزانه گاز در نیروگاه حرارتی تبریز یک و نیم میلیون متر مکعب است که به غیر از 3 روز سال ، گاز مصرفی آن تامین شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان از برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی که آلودگی هوای کلانشهر تبریز را در روزهای اخیر به استفاده نیروگاه تبریز از سوخت مازوت نسبت میدهند انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه متوسط مصرف روزانه گاز در استان 35 تا 36 میلیون متر مکعب در بخشهای خانگی و صنعتی است گفت: در اوج مصرف شاهد مصرف 39 میلیون متر مکعب گاز در روز بوده ایم.
وی گفت: تقریبا 50 درصد گاز مصرفی استان در شهر تبریز مصرف می شود که نیازمند همراهی مردم در کاهش مصرف هستیم.
مدیر روابط عمومی نیروگاه حرارتی تبریز نیز گفت این نیروگاه فقط از تاریخ 30 آذر تا ساعت 19 عصر 6 دی ماه که گاز به مصارف خانگی محدود شد، از مازوت استفاده کرده است.
سرمست افزود: تصمیم به استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز نیز با مجوز کمیته تعیین نوع سوخت واحدهای نیروگاه در شرایط اضطرار اتخاذ شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۰:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۵
دستگاه تولید گاز ،که می توانید با گاز آن خودتان را گرم کنید ونیازی ولوله بخاری نیست ،واین گاز با علف های مخصوصی تولید می شود .
دستگاه تولید نفت که مانند همین نفت خام غلیظ است .که با گیاهان ساخته می شود .
دستگاه ساخت اورونیوم ،اکتیو گاز نفت با گیاهان ساخته می شود