هشدار مقام انگلیسی درخصوص احتمال حمله شیمیایی داعش در خاک انگلیس

وزیر امنیت ملی انگلیس هشدار داد گروه تروریستی داعش قصد دارد با استفاده از سلاح‌های شیمیایی به انگلیس حمله کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه ایندیپندنت، "بن والاس" وزیر امنیت ملی انگلیس در مصاحبه با روزنامه "ساندی تایمز" هشدار داد گروه داعش قصد دارد با استفاده از سلاح های شیمیایی، یک حمله تروریستی در خاک انگلیس انجام دهد. وی این اقدام داعش را "بدترین هراس" هر شخص خواند.

وی در ادامه افزود: "داعش پیشتر در خاک سوریه و عراق هم از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است. انگیزه گروه تروریستی داعش انجام حملات کشتار جمعی است. آنها می خواهند به تعداد زیادی از مردم آسیب برسانند و تا آنجایی که امکان دارد حملات تروریستی انجام دهند."

بن والاس خاطرنشان کرد: "آنها هیچ منع اخلاقی برای استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان ندارند و اگر بخواهند چنین اقدامی انجام دهند، انگلیس را انتخاب می کنند. این حمله داعش تلفات زیادی هم به دنبال خواهد داشت. تاکنون گزارشهایی در خصوص استفاده داعش از سلاح های شیمیایی در سوریه و عراق شنیده ایم. مسلم است که آنها قصد انجام این حمله را در اروپا هم دارند."

مصاحبه "بن والاس" با روزنامه "ساندی تایمز" پیش از انجام حمله تروریستی در باشگاه شبانه ترکیه که 39 کشته برجای گذاشت، انجام شد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار